Onderwerp: Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik bekijk het forum nu al een tijdje. Heb al veel geleerd van jullie allemaal en al heel wat tips en trucks uitgeprobeerd. Ik ben helemaal verzot geraakt op het bakken en decoreren van taarten en heb mezelf zo'n beetje aangeleerd.
Ook ik zal mezelf nu even officieel aan jullie voorstellen: mijn naam is Rachelle Griep, ben 22 jaar en ben parttime docent Nederlands op een middelbare school. (Ook hierin ben ik een net afgestudeerd broekie :-) )
In de weekenden Henin jarenlang bij Albert Heijn gewerkt. Toen ik werd aangenomen als docent heb ik dit bijbaantje opgezegd, met verveling in de weekenden tot gevolg. Nu heb ik een ontzettend leuke en lekkere bezigheid gevonden om mijn weekenden mee door te komen: heerlijk bakken, decoreren en frutselen!
Ik wil jullie op deze plaats ook even bedanken voor alles wat ik al van jullie geleerd heb. Ik grijp iedere uitdaging aan en probeer bij iedere taart mijn grenzen te verleggen en iets nieuws te proberen. Dit heeft tot gevolg dat mijn taarten lang niet perfect zijn, maar ik probeer wel telkens iets nieuws te oefenen en hoop ooit net zo'n perfect bakster te zijn als velen van jullie op dit forum!
(De docent is weer lang van stof)
Groet,
Rachelle