Onderwerp: Kent iemand deze Sugar Gun?
Iemand van jullie ervaring met bovenstaande sugurgun? Ziet er toch wel beetje anders uit dan de gangbare, maar de prijs is ook meer dan de helft (€11,50).
Hoor het graag.
Gr. Dolfijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kent iemand deze Sugar Gun?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand van jullie ervaring met bovenstaande sugurgun? Ziet er toch wel beetje anders uit dan de gangbare, maar de prijs is ook meer dan de helft (€11,50).
Hoor het graag.
Gr. Dolfijn
Ja die ken ik, ik heb hem ook best snel weer verkocht en de duurdere variant gekocht
Je moet best wat kracht zetten om er iets uit te krijgen en ik kreeg met deze erg snel pijn in mijn handen.
Dit is een kleipistool, de ándere is de Sugarcraft Gun.
ik heb hem en vind het heerlijk werken en makkelijk schoon te maken
Ik heb hem ook voor 6,50 euro uit Engeland en ik vind hem heel fijn...
ik heb hem ook als je de marsepein even in magnetron doet is ze zacht en werkt deze prima vind ik
Ik had deze ook maar vlug weer verkoscht en de "echte" sugargun gekocht. Werkt zoveel fijner! Mijn tip is dus: nog even verder sparen om de "echte" te kopen!
Ik heb ook een goedkope gekocht zaterdag, eentje van Le Chef bij blokker, eigenlijk voor koekjes... fondant hélemaal zacht gekneed maar ik drukte 'm zo stuk, hij knapte meteen.
Gelukkig mag ie terug. Dus ik ga ook maar voor de echte nu.
Ik heb hem ook, via ''Xhafal''.
Werkt prima, tot nu toe. Voor een heel leuke prijs
Mijn man kwam er een keer mee thuis.
Ze verkopen die dingen op zijn werk.
Maar kreeg er flink last van mijn polsen van, omdat je zoveel kracht moet zetten.
Dus ik heb me de crafting gun gekocht met schroefdraad.. Hoef ik niet zo te knijpen...
Dacht ook dat het een kleipistool is .
Ik heb ook de 'echte' en zou 'm niet meer willen missen, en als ik jou was zou ik doorsparen .
Het koekjespistool had ik al jaren maar is ook kapotgegaan toen ik. eigenwijs , er toch marsepein in deed. Baal wel een beetje want ik denk dat deze wel goed zou zijn geweest voor RI...
Ik haal dit topic weer even omhoog. Zijn er ondertussen nog meer mensen die dit ding hebben? Ik zie dit artikel volop op Ebay. De echte sugargun is voor mij veel te duur. Sowieso omdat ik maar een paar taarten per jaar maak. Dit ding lijkt me inderdaad veel kracht te kosten maar is het resultaat daarom dan wel mooi? Of is het juist heel onregelmatig?
Ik lees het graag.
Ik haal dit topic weer even omhoog. Zijn er ondertussen nog meer mensen die dit ding hebben? Ik zie dit artikel volop op Ebay. De echte sugargun is voor mij veel te duur. Sowieso omdat ik maar een paar taarten per jaar maak. Dit ding lijkt me inderdaad veel kracht te kosten maar is het resultaat daarom dan wel mooi? Of is het juist heel onregelmatig?
Ik lees het graag.
Ik heb deze ook. Het klopt inderdaad dat je iets meer kracht moet gebruiken. 1 tip de fondant/marsepein soepel maken met crisco.
dan gaat het makkelijker.
Hij voldoet prima.
Ik heb hem ook gebrukkt en vind het echt niks, heb nu ook de echte
Gr Saskia
Als je maar een paar taarten per jaar maakt heb je hem toch niet perse nodig? Ik gebruik hem ook niet voor iedere taart, maar als ik hem gebruik, gebruik ik de echte, die werkt veel makkelijker en is de aanschafprijs echt wel waard.
Deze kleipistool zou ik afraden.
En het is bijna tijd om je verlanglijstje in je schoen te doen
Ok, na heel lang twijfelen vandaag zo'n kleipistool gekocht bij de Kwast in Oss. Hij kostte 12,95 euro en het is geen officiele Makin's. Daarvan hadden ze alleen de duurdere variant.
Vanavond heb ik geprobeerd 'm te gebruiken maar voor mij gaat dit niet werken. Ik heb de fondant soepel gekneed en zelfs een beetje crisco er doorheen gedaan maar ik kreeg het er nauwelijks uit. Wat ik er wel uitkreeg zag er eigenlijk ook niet eens mooi uit.
En nu hoop ik maar dat ik 'm nog terug mag brengen maar ik vrees dat ze dat niet doen vanwege de kleine losse onderdelen. Ik had het moeten vragen vandaag maar ik ben zo'n schijterd in dat soort dingen.... Iets terug moeten brengen vind ik echt een ramp.
Maar ja, de echte Makin's claygun met draaimechanisme en de sugargun zijn een stuk duurder. Daarbij heb ik best kleine handen en ik vraag me af of ik wel de knijpkracht heb voor de sugargun.
Bummer. Ik had er zo'n zin in om vanavond van alles uit te proberen.
Je hebt helemaal geen kracht nodig voor de sugargun. Dat gaat echt zo makkelijk, tenminste bij mij. Dat klei pistool zit ook bij mijn dochters kleispullen. Ik geloof dat je m voor 3,95 van play doh hebt bij blokker
Pffffff het ding mag niet terug want het is gebruikt. Daar kunnen ze niet aan beginnen.....
Belt er zo'n jong guppie die helemaal van de leg is omdat ik boos wordt.....pfff
Zit hier te trillen. Dit is nou precies de reden waarom ik hier zo'n hekel aan heb.
Heb gezegd dat ik een klacht wilde indienen en wordt nu weer teruggebeld door de directie. Alsof die me wel gelijk geven.
Kleipistool was niet voor fondant. Heb notabene met een andere collega hier nog over gesproken en die zij nog dat daar inderdaad veel vraag naar was..... duh
Heb maar een lange mail gestuurd naar de Kwast. Als ze me bellen vergeet ik toch weer de helft. Niet goed voor de klandizie dit.
Helaas helaas helaas, volop berichten gestuurd naar De Kwast en zelfs teruggeweest in de winkel maar ze weigeren het kleipistool retour te nemen omdat het gebruikt is en ze daar niet aan kunnen beginnen.
Ik had gewoon glashard moeten liegen om mijn geld terug te krijgen. Helaas ben ik niet zo en ik wil niet eens zo zijn.
De site van Consuwijzer vermeldt ook dat ruilen een gunst is en geen plicht. Een winkel mag dus zelf bepalen of het iets retour neemt of niet.
Mij zien ze daar dus te nimmer nooit niet meer terug. Zo zonde.
tja.. wil niet heel lullig doen, maar ik vind het wel een beetje logisch dat ze hem niet terugnemen. zij kunnen hem weggooien...
hij is gebruikt, maar doet het gewoon. met het ding is niks mis, als ie kapot was geweest hadden ze hem wel terug moeten nemen.
de echte sugargun is meestal rond de 24,-. is wel 2 x zo duur, maar je hebt er tenminste wel wat aan.. en anders gewoon zelf draadjes rollen
tja.. wil niet heel lullig doen, maar ik vind het wel een beetje logisch dat ze hem niet terugnemen. zij kunnen hem weggooien...
hij is gebruikt, maar doet het gewoon. met het ding is niks mis, als ie kapot was geweest hadden ze hem wel terug moeten nemen.de echte sugargun is meestal rond de 24,-. is wel 2 x zo duur, maar je hebt er tenminste wel wat aan.. en anders gewoon zelf draadjes rollen
Het gaat er mij om dat ik heel lang getwijfeld heb over deze aankoop. Dat ik over mijn twijfel gesproken heb met een medewerker en dat ik haar om advies heb gevraagd. Het was een kleine moeite geweest me te wijzen op hun voorwaarden. Ook bij de kassa is daarover door een andere medewerker me niets vermeld. Op hun kassabon staat dit soort artikelen niet vermeld als uitzondering. Hadden ze me wel ingelicht, had ik het ding niet gekocht.
Het apparaat is van roestvrijstaal. De discjes zijn ook van metaal. Ik ben zorgvuldig met de materialen omgesprongen en de verpakking was niet beschadigd. Ik heb het hooguit 10 minuten gebruikt.
De winkel mag dan wel in zijn recht staan maar had ik hetzelfde artikel via hun webshop besteld, dan hadden ze 'm waarschijnlijk wel retour moeten nemen.
Het gaat mij om het principe. Ik ben eerlijk geweest en dus mag het artikel niet retour. Had ik gelogen, was er niets aan de hand geweest. Ik vind dat krom.
Zij liggen misschien niet wakker van een ontevreden klant maar ik heb er wel een rotgevoel over. Uit de reactie van de winkel kan ik afleiden dat ze me van dingen verdenken die ik niet gedaan heb. Allemaal om hun eigen beleid goed te praten en een klant niet tegemoet te hoeven komen. Niet iedereen is oneerlijk en erop uit om de boel te flessen. Regels zijn misschien regels maar het siert iemand ook om af en toe wat flexibeler met die regels om te gaan.
Ik weet ondertussen dat retourneren een gunst is en geen plicht. Misschien zijn we als klant in Nederland te verwend geraakt. Aan de andere kant: in andere landen wordt er van dit soort kwesties totaal geen probleem gemaakt. Veel winkels in Nederland doen ook totaal niet moeilijk waar ze het wel zouden kunnen doen. Ik loop dan toevallig tegen zo'n winkel aan waar ze wel moeilijk doen.
Hoe dan ook, ik ben mijn 12,95 euro kwijt, zit met een artikel waarmee ik niets kan en de enige optie die ik nog heb is het te verkopen met flink verlies.
Ik heb deze ook, de marsepein moet echt heel goed gekneed zijn wil het makkelijk uit de clay gun komen. Ik zet 'm meestal rechtop en duw 'm naar beneden, dat gaat makkelijker. Voorlopig ben ik er heel blij mee.
Ik heb de sugargun niet genomen omdat ik hoorde/las dat deze snel stuk gaan, dat kan dus niet bij de clay gun.
Ik heb deze ook. En heb er nog geen dag spijt van.
Je kunt hem op het forum in de verkoop doen. Er is vast wel een liefhebber voor.
oja, fondant krijg ik trouwens ook amper door een echte sugargun heen
ik gebruik altijd marsepein met crisco erdoor en dan lekker warm kneden. dan vliegt het eruit.
dat zal met deze nepperd ook een stuk makkelijker gaan denk ik!
zou je kunnen proberen...
ik werk in een winkel (niet de kwas hoor ) maar ik weet zeker dat ze je niet verdenken van dingen die je ermee hebt gedaan.
het artikel is gebruikt, dus niet meer verkoopbaar.
voorbeeldje: je koopt een pak koekjes, eet er eentje op en vind ze niet lekker. kun je ook niet meer terugbrengen. want het is gebruikt.
niet gelijk het slechte van de winkel denken.. tis gewoon logisch. het produkt is nu tweedehands geworden en dat verkopen ze niet in de kwast.
vervelend dat jij nu met een rotgevoel zit, maar heb jij precies zo aan de medewerker gevraagd of jij het kon terugbrengen als je het gebruikt had?
medewerker gaat dit natuurlijk niet zeggen. tis logisch dat iets niet terug kan omdat het niet lekker werkt.
sorry, heel verhaal maar moest het even kwijt.
probeer marsepein zou ik zeggen en als dat ook niet lukt, probeer hem dan te verkopen.
succes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kent iemand deze Sugar Gun?