Re: Wauw, 1e bij T & T in Goud....

Taartoefje schreef:
@lice schreef:

Terecht dat je hebt gewonnen en ook nog eens bij de smaak, helemaal gaaf.
De taart zag er ook kei strak en netjes eruit zo schitterend gemaakt.
En dat terwijl je nog niet lang bezig bent, helemaal super meid.
Ik ben zwaar onder de indruk en heel erg benieuwd naar jouw volgende wedstrijdstukken.  :Y

Hartstikke bedankt @lice, Ik ben inderdaad nog maar sinds mei bezig. Vorig jaar rond deze tijd wist ik niet eens dat er een T & T bestond...  :o  Had dus ook nooit verwacht dat ik zo ver zou komen. Ik hoopte natuurlijk wel wat te winnen, maar dit? Vind het echt super! En alle leuke reacties van iedereen zijn al een prijs op zich!

Van harte gefeliciteerd met het behaalde goud.
En ook nog op smaak :thumb:
Het was een prachtige strakke taart. :thumb:  :thumb:  :thumb:   

Wat leuk voor Natacha waar je op de PME hebt gezeten, dat je zo'n mooi resultaat hebt gehaald. En nog een paar tips hebt gekregen van haar.
Ben benieuwd naar je volgende pronkstuk.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

52

Ohh ik vond hem zoooo gaaf! Super dat je er goud mee gewonnen hebt!!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

53 Laatst bewerkt door Taartoefje (09-10-2012 11:02)

Dubbel...  :/

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

54 Laatst bewerkt door Taartoefje (09-10-2012 11:04)

Sweet Carolyn schreef:
Taartoefje schreef:
@lice schreef:

Terecht dat je hebt gewonnen en ook nog eens bij de smaak, helemaal gaaf.
De taart zag er ook kei strak en netjes eruit zo schitterend gemaakt.
En dat terwijl je nog niet lang bezig bent, helemaal super meid.
Ik ben zwaar onder de indruk en heel erg benieuwd naar jouw volgende wedstrijdstukken.  :Y

Hartstikke bedankt @lice, Ik ben inderdaad nog maar sinds mei bezig. Vorig jaar rond deze tijd wist ik niet eens dat er een T & T bestond...  :o  Had dus ook nooit verwacht dat ik zo ver zou komen. Ik hoopte natuurlijk wel wat te winnen, maar dit? Vind het echt super! En alle leuke reacties van iedereen zijn al een prijs op zich!

Van harte gefeliciteerd met het behaalde goud.
En ook nog op smaak :thumb:
Het was een prachtige strakke taart. :thumb:  :thumb:  :thumb:   

Wat leuk voor Natacha waar je op de PME hebt gezeten, dat je zo'n mooi resultaat hebt gehaald. En nog een paar tips hebt gekregen van haar.
Ben benieuwd naar je volgende pronkstuk.

Ik ben nog bij haar in de leer :-) zaterdag de laatste les van PME2 en over 2 weken begint PME3. Ze is een top instructrice! Ja, ze had me aangeraden om met ganache af te smeren. Dat had ik nog niet eerder gedaan maar heb het toch geprobeerd. En het leverde me inderdaad een superstrakke taart op. :-)

Ik zal eens kijken waar en wanneer de volgende wedstrijden zijn en misschien schrijf ik me wel in. Wie weet komen we elkaar een keer tegen. Leuk!

55

Terechte winnaar! Het is je van harte gegund. Je tranen waren onroerend en oprecht. Van harte gefeliciteerd!  :thumb:

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

56

Nathasja schreef:

Terechte winnaar! Het is je van harte gegund. Je tranen waren onroerend en oprecht. Van harte gefeliciteerd!  :thumb:

Dank je wel, wat lief van je. Ik kon het ook echt niet tegenhouden :s en er zijn er later nog meer gevloeid hoor :)
Toen ik thuis kwam hadden mijn man en kinderen overal ballonnen en slingers opgehangen. Zooo leuk!

57

Mijn vriendinnen en ik vonden je taart ook heel mooi. Gefeliciteerd!

58

:thumb: Helemaal verdiend met je prachtige, originele, superstrakke en heerlijke taart: 1e in de categorie "Goud" en 1e in de categorie "Smaak". Chapeau en proficiat! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

59

Goh, wat een leuke idee zeg! Gefeliciteerd!!  :Y