Re: [GEVRAAGD] Waar vind ik een tafelmodel uitrolmachine?

Ik zou zeggen: google

Maar je bent al snel minimaal 2000 euro kwijt

Je snapt, er zijn er maar weinig die er eentje hebben en/of de ruimte ervoor

I never met a calorie I didn't like....

27

misschien kan je er ook wel een pastamachine voor gebruiken?

28

Ik heb van Suuz begrepen dat de uitrolmachine die werd gebruikt in de stand van Satin Ice (beurs T&T) nieuw 3.500 euro kost....... :P

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

Maar voor dat bedrag heb je hem nog niet in Nederland :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Hoi,

Ik zou heel graag in het bezit komen van zo'n 'pizza uitrolmachine' van so......et.
Ik heb vorige week een mailtje naar het betreffende 'uitrolmachine' bedrijf gestuurd, maar helaas heb ik tot op heden nog geen antwoord van de Amerikanen... :s
Dus toen ik afgelopen zaterdag op de beurs bij de stand van...uhm....satijne ijs...kwam stond er zo'n prachtig apparaat! Ik heb meteen even geinformeerd bij de betreffende dame maar er bleken er al minstens 5 gegadigden te zijn. Leuk voor diegene, jammer voor moi :/
Ze vertelde verder dat het betreffende bedrijf geen enkel verkooppunt heeft in Europa (vandaar dat ik via Google niets kon vinden)
Dus als iemand een ander idee heeft, buiten een pastamachine want dat gebruik ik ook al maar voor kleinere stroken, hoor ik het graag!!

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

Ik ben laatst bij iemand geweest hier in het zuiden die koelkasten etc voor horeca levert en die had toevallig een paar dagen eerder iemand over de vloer gehad of hij distribiteur wilde worden van die uitrolmachines... Ik weet even het merk niet meer van die machines, maar het was niet die van Amerika.

Deze machines werden geloof ik gefabriceerd in Frankrijk. En zo'n tafelmodel kostte rond de 3500 euro ex BTW en vanaf 1 oktober zou dan ook samen met de BTW verhoging ook de prijs van de machine zelf tussen de 5 en 7% omhoog gaan. Dus reken maar uit.

Groetjes Bianca

SweetCleefCakes schreef:

Hoi,

Ik zou heel graag in het bezit komen van zo'n 'pizza uitrolmachine' van so......et.
Ik heb vorige week een mailtje naar het betreffende 'uitrolmachine' bedrijf gestuurd, maar helaas heb ik tot op heden nog geen antwoord van de Amerikanen... :s
Dus toen ik afgelopen zaterdag op de beurs bij de stand van...uhm....satijne ijs...kwam stond er zo'n prachtig apparaat! Ik heb meteen even geinformeerd bij de betreffende dame maar er bleken er al minstens 5 gegadigden te zijn. Leuk voor diegene, jammer voor moi :/
Ze vertelde verder dat het betreffende bedrijf geen enkel verkooppunt heeft in Europa (vandaar dat ik via Google niets kon vinden)
Dus als iemand een ander idee heeft, buiten een pastamachine want dat gebruik ik ook al maar voor kleinere stroken, hoor ik het graag!!

Die dame was ik :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

33

Een uitrol machine lijkt me aardig aan de prijs!
Zelf heb ik ook altijd moeite met fondant/marsepein uitrollen, maar ik heb daarvoor de oplossing!!

Ik heb de deegroller van de tupperware gekocht! Deze kun je vullen met water, dus wordt mooi zwaar. Je hebt nu maar weinig kracht nodig! Eventueel met warm water vullen voor verzachten van de marsepein. Hij werkt echt toppie!! En dat voor maar 16 euri.

Misschien hebben jullie er wat aan!

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*