Onderwerp: doorverwijsmogelijkheid domeinnaam?
wat houd dit precies in, en hoe werkt het?
ik heb al webruimte en (dus) een domeinnaam,
maar heb nog een domeinnaam in m'n hoofd,
waar ik nog altijd over twijfel....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » doorverwijsmogelijkheid domeinnaam?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat houd dit precies in, en hoe werkt het?
ik heb al webruimte en (dus) een domeinnaam,
maar heb nog een domeinnaam in m'n hoofd,
waar ik nog altijd over twijfel....
Wil je van het nieuwe domeinnaam ook doorverwijzen naar je site?
Dan heb je hier misschien wat aan
http://www.econcepts.nl/customer-servic … ijzen.html
Bedankt voor je antwoord,
daar zit ik wel aan te denken ja,
(dan hoef je de andere domeinnaam toch alleen maar te registreren?)
duidelijk antwoord, ik kon het niet vinden, dank!
toch nog even chekken,
de tweede domeinnaam hoeft dan toch alleen maar geregistreerd te worden? (gekocht te worden)
toch nog even chekken,
de tweede domeinnaam hoeft dan toch alleen maar geregistreerd te worden? (gekocht te worden)
Klopt
Je kan er tig aanvragen/registreren en ze allemaal laten doorverwijzen naar de originele site., of een pagina op de originele site.
Grote bedrijven doen het bijvoorbeeld ook , registreren alle domeinnamen van hun naam. Word doorgestuurd dan naar de 'eerste' site.
Let wel heel erg op dat Google niet je website tweemaal ziet met dezelfde content, op 2 verschillende domeinnamen. Dus zorg dat je een hoofddomeinnaam gebruikt en de ander daar echt naar doorstuurt. Even technisch: Met een 301 header
Dus:
Domeinnaam1.nl/link
->
Domeinnaam2.nl/link
Anders krijg je in Google zowel Domeinnaam1.nl/link als Domeinnaam2.nl/link te zien en heb je zogenaamde duplicate content
Ja hoor, geen probleem. Dit doe je via een dns doorverwijzing. Kun je in (laten) stellen bij degene waar je de 2e domeinnaam hebt. Je betaalt voor de 2e alleen de jaarlijkse domeinkosten, geen hosting.
Dames, bedankt!
het is me helemaal duidelijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » doorverwijsmogelijkheid domeinnaam?