Re: het is een stapel, maar ook 3d hmm....
Wauwwwwww,dit is heel mooi 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het is een stapel, maar ook 3d hmm....
Wauwwwwww,dit is heel mooi 
Wauw! Wat een liefje heb je weer gemaakt, zeg! Mag ik alleen even zeggen dat ik zijn armen en benen wel een beetje erg dik vindt? Tja... ik kan het nu wel makkelijk zeg maar ik zou het helemaal niet kunnen maken.
superleuk gedaan

wat een lieffie, zijn die cereals nou lekker? hoe plakt dat aan elkaar?
Echt super mooi! Een schatje!
Maar waar kun je zo'n breimold kopen? Zou er graag eentje willen hebben. Erg leuk.
OMG die is echt te super lief geworden!!! Ik blijf er maar naar kijken,zoooo gaaf!!
Oeeee, ben helemaal weg van je beer!!!
Zijn neusje viel me gelijk op. Wat super orgineel dat je daar een knoops mold voor hebt gebruikt. Dat past helemaal in de stijl van je knitting mold..Ik weet dat je daar vast over hebt nagedacht, maar het viel me gelijk op.
Ik durf bijna te wedden dat er workshop aanvragen zullen komen. 
hij's wel errug schattig 
Wat een superleuk effect met je eigen mold. Het is gelijk een echte knuffelbeer. Echt leuk 
jeetje, wat mooi zeg! ben helemaal in love met je beertje hihi...
dank jullie wel voor alle reacties
ik ga proberen alle vragen te beantwoorden
kritieken mogen sowiezo altijd
de armen en de benen zijn idd iets aan de dikke kant. ik heb het beertej gewoon uit de losse pols gemaakt en was ook voor mij de eerste keer. met bekleding er bij werd het allemaal iets dikker dan bedoeld
weer een leer voor mij. de crispies blijven plakken door de marshmellows die gesmolten zijn. de knitting mold is te bestellen bij www.taartencentrum.nl (nu niet op voorraad, ga ik van de week maken
) voor de roosjes, gumpaste dun uitrollen en idd frillen. ik gebruikt hier de jem 5 petal rosecutter voor. (ofzoiets heet ie geloof ik
) heb ik zo alles beantwoord? 
en dan eerst zeggen dat het niet gelukt is he.... 1 x is dan voldoende
Holy shit,wat is die gaaf!!!
dank jullie wel voor alle reacties
![]()
![]()
ik ga proberen alle vragen te beantwoordenkritieken mogen sowiezo altijd
de armen en de benen zijn idd iets aan de dikke kant. ik heb het beertej gewoon uit de losse pols gemaakt en was ook voor mij de eerste keer. met bekleding er bij werd het allemaal iets dikker dan bedoeld
![]()
weer een leer voor mij. de crispies blijven plakken door de marshmellows die gesmolten zijn. de knitting mold is te bestellen bij www.taartencentrum.nl (nu niet op voorraad, ga ik van de week maken
) voor de roosjes, gumpaste dun uitrollen en idd frillen. ik gebruikt hier de jem 5 petal rosecutter voor. (ofzoiets heet ie geloof ik
Super! Dank voor je antwoord! Nou heb ik toch nog een klein vraagje als ik niet vervelend ben
. Haal jij de blaadjes los van elkaar, zodat je blaadje voor blaadje voegt?
kwebbeltje schreef:dank jullie wel voor alle reacties
![]()
![]()
![]()
Super! Dank voor je antwoord! Nou heb ik toch nog een klein vraagje als ik niet vervelend ben
bij deze niet, als ik groter was gegaan, dan gaan de buitenste blaadjes wel los omdat ik die met een losse uitsteker maak.
Wendy83 schreef:kwebbeltje schreef:dank jullie wel voor alle reacties
![]()
![]()
![]()
bij deze niet, als ik groter was gegaan, dan gaan de buitenste blaadjes wel los omdat ik die met een losse uitsteker maak.
Dank je wel! Het lukt me met de cutter niet zo goed als ik hem heel laat. Ik doe vast wat verkeerd
. Nog maar eens flink oefenen, denk ik 
Leuk effect, jouw mould vindt ik mooier dan die van Karen 
super leuke taart, dat beertje is echt zo lief!!
Prachtig!
Wauw!
wow!! ik sta helemaal pas, wat is die mooi !!
Super mooi, echt leuk om te zien!! 
Een gave taart! Met een snoepig beertje. Origineel en mooi gedaan. 
Ik vind um adorable!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het is een stapel, maar ook 3d hmm....