1

Onderwerp: gisteravond nog ff gemaakt

ach ja ik moest toch weer wat  :/ roosje gemaakt gisteravond.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVLUGV3L.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: gisteravond nog ff gemaakt

Waaauw! Ik wou dat ik dat kon. Mooie foto ook trouwens.

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

3

Weer zo mooi! Dat crème staat ook prachtig bij dat burgundy (?). En werkelijk een schitterende foto! xxx

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Weer schitterend, kan wel blijven zeggen dat ik je een kunstenares vindt, maar dat wordt misschien vervelend  :lol:

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Mooie roos. Het plaatje is helemaal compleet.

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

6 Laatst bewerkt door carol (10-10-2012 16:14)

@ Krystle gewoon doen en door veel te oeffenen gaat tie steeds beter,ik dacht ook eerst dat lukt mij niet  :/ en kijk ze gaan steeds beter en GEEN workshop gevolgd hoor en  :)  weer bedankt voor die lieve reaktie's  :thumb:  en kunstenares ,ik wordt er verlegen van  :o  maar dank je wel en denk je dat ik het vervelend vindt  :nooo  nou echt niet ik groei ervan  :lol:  :lol:  :lol:
taartgroetjes Carla

7

Hij is mooi Carla, je kan mij wel komen helpen vanavond moet er nog een stuk of 20/30 maken!!  :D

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

8

Mooi!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

9

Jee wat een mooie roos! Deze wil ik ook eens gaan proberen! Mag ik vragen welke kleur(en) je hiervoor hebt gebruikt?

10

*zucht* ik smelt er helemaal bij weg!! Prachtig gedaan! *D

11

Maggie,als je iets dichterbij woonde was ik al bij je en ben al weer nieuwsgierig naar je creatie
@taartjuffie ik weet 't niet precies meer  :o ben net zo'n tovercol meng altijd maar wat tot in 't mooi vind,zal vast wel iets van paars-rood enz zijn.