1

Onderwerp: chocoladecups callebaut

Op T&T hadden ze op de tafel bij de Callebaut stand doosjes staan met kleine chocolade cups. Ik kan ze alleen nergens vinden op het net. Weet iemand waar die te koop zijn?

2

Re: chocoladecups callebaut

haihai

bij de sligro ( alkmaar) heb ik zze gezien!
die hebben best veel van callebaut!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Bedankt!
Helaas heb ik geen pas van de Sligro  :nooo

4

Verder niemand een idee?  :)

Bij de makro hebben ze die volgens mij ook, maar daar schiet je misschien ook niet veel mee  op?

6 Laatst bewerkt door marieke84 (10-10-2012 15:42)

Anders misschien even een mailtje sturen naar Elvira van I luv cakepops. Zij stond in de stand van Callebaut en deed daar cakepop-demo's. Misschien kan zij je op weg helpen.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

7

chocoladedreams  dat is webwinkel en ik heb die cupjes gekocht en zijn erg lekker,en bij deze vulling praline

8

vanwelie schreef:

chocoladedreams  dat is webwinkel en ik heb die cupjes gekocht en zijn erg lekker,en bij deze vulling praline

o ja en zijn van callebaut naturlijk

9

Dank je wel allemaal! Ik lees net op Facebook dat ze hier in de hebshop net nieuw binnen zijn!