1

Onderwerp: Wat zou je doen met een miljoen?

Hoi,

Al weer een opdracht voor de Gemeente Almere: graag een taart met wat zou je doen met een miljoen? en de afbeelding van een molen voor de Molenbuurt. Gelukkig voor mij zijn er nog heel wat buurten over om taart voor te maken, maar dat terzijde.
De taart is getrempeerd met chocolade, gevuld met jam, citroenbotercreme en banketbakkersroom en opgemaakt met fondant.
Bedankt voor het kijken. Ik vond het een erg leuke opdracht.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/c0.0.403.403/p403x403/185151_459172254127964_1095461476_n.jpg
Mijn gedachte was: eerst lekker een duik nemen in het geld en dan lekker bedenken wat ik er mee zou doen......

2

Re: Wat zou je doen met een miljoen?

leuke taart hoor!

3

Leuke taart.

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

4

Getrempeerd met chocolade? Klinkt lekker, hoe heb je dat gedaan? Leuke taart trouwens!

5

wat een leuke taart  :)

6

Grappig

Biggeltaart schreef:

Getrempeerd met chocolade? Klinkt lekker, hoe heb je dat gedaan? Leuke taart trouwens!

Hoi,

Tremperen is niets anders dan het besprenkelen van vocht over een biscuit. Dit maakt het biscuit vaak nog lekkerder. Ik heb dit besprenkeld met chocolade topping. Ik vind vaak dat er dan net iets meer smaak in je taart zit.

Leuke taart, Saskia!

Ik ben benieuwd welke letters je hebt gebruikt. Ik heb de kleine versie van de letters, maar zou deze ook graag willen hebben.

9

super leuk... :)

Jojointhahouse schreef:

Leuke taart, Saskia!

Ik ben benieuwd welke letters je hebt gebruikt. Ik heb de kleine versie van de letters, maar zou deze ook graag willen hebben.

Hoi,

De letters heb ik er in gedrukt en zijn volgens mij van Wilton. Het is z'n plankje waar je de letters heel gemakkelijk op schuift.
Ik heb helaas geen doosje meer ervan. Maar zodra ik het heb gevonden zal ik het hier vermelden. Misschien weet iemand anders wat ik bedoel. Als je de letters erin hebt gedrukt, kun je er daarna op spuiten. Maar ik vind dit vaak leuker en weer wat anders.

11

super leuke taart hoe heb je dat geld zo gekregen? en dat temperen met chocolade ik las het al maar koop je dit of maak je dit zo ja hoe? haha sorrie voor de vragen ! maar vind hem heel leuk bedacht!

creabea schreef:

super leuke taart hoe heb je dat geld zo gekregen? en dat temperen met chocolade ik las het al maar koop je dit of maak je dit zo ja hoe? haha sorrie voor de vragen ! maar vind hem heel leuk bedacht!

Hoi
Dat is te koop bij de groothandel of bij de supermarkt. Bijvoorbeeld wat je over ijs giet. Je kunt ook tremperen met limonadesiroop of met likeur.
Niet verder vertellen hoor maar dat geld zijn chocolade munten die ik er met wat icing op heb geplakt.
Bedankt voor je leuke compliment.