Onderwerp: Perzikjam

Ik lees hier wel eens dat een taart gevuld wordt met perzikjam, nu ben ik gaan zoeken in verschillende supermarkten en de sligro maar nergens verkopen ze perzikjam. Maken jullie dit dan zelf?

Daarnaast vroeg ik me af of perzikjam te vergelijken is met abrikozenjam of dat dit heel anders is?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

2

Re: Perzikjam

ik kan ook alleen abrikozen jam vinden ik hou t topic in de gaten of iemand anders wel perzik kan vinden

3

Bij de Makro verkopen ze perzikjam.

Bedankt voor de reactie. Bij de Makro kom ik helaas niet meer, iemand anders nog een tip?

5

:think: ik heb eens perzikjam van Bonne Maman gehad :Y
Geen idee meer waar ik het gekocht heb toen... :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Carien schreef:

:think: ik heb eens perzikjam van Bonne Maman gehad :Y
Geen idee meer waar ik het gekocht heb toen... :s

Weet jij of abrikozenjam van smaak heel anders is of kan ik het hiermee vergelijken? Heb zelf nog nooit perzikjam op dus heb geen idee.

7

perzik is zoet abrikoos is wat zuurder... maar weet ook niet waar je perzikjam kan kopen

8

tsja, het smaakt anders, net zoals een perzik en een abrikoos niet hetzelfde smaken....
Voor vullingen maakt het niet veel uit denk ik (alhoewel ik abrikoos wat muffig vind :s , maar dat zal persoonlijk zijn  :think: ).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Bij de natuurvoedingswinkel wellicht? Anders zou ik het ook vervangen door abrikozenjam hoor.

Tieneke

10

hier is het te koop en dat is idd een natuurvoedings winkel

http://www.deweegschaal.nl/product/Fior … kingssites

misschien een idee om in de buurt bij jou te zoeken of op de markt, wij hebben daar zo'n natuur voedings kraam staan

succes

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

11

Ik heb het een poos geleden bij de action meegenomen..
Weet niet of ze dat nog steeds hebben.

12 Laatst bewerkt door Wilma501 (19-11-2012 13:41)

oeps 't was er maar 1