1

Onderwerp: voor een 40 jarige huwelijksfeestje

Een oud klasgenoot van me zag mijn taarten voorbij komen op facebook en bestelde een taartje bij me. Er moest een orchidee op komen. Ik had meteen al aangegeven dat ik bang was dat dat niet helemaal ging lukken, toen mochten het ook rozen worden, maar later kwam hij er op terug en wilde hij dan toch liever kunstorchideeen.

Ondanks de nep-orchideeen toch wel trots op het eindresultaat.

Gevuld met monchouvulling, aardbeienjam, verse aardbeien en aardbeienroom...

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/292803_266732406781632_1842652834_n.jpg

Life is uncertain......eat dessert first!

2

Re: voor een 40 jarige huwelijksfeestje

Chique  :thumb:

Heel erg mooi! Zonde van de orchideeën! lukt het bloemen maken je niet of durf je je er nog niet aan te wagen?
Je taarten zijn super strak! Kan me niet voorstellen dat de bloemen je niet zou lukken.
Bedoeld als positief hè, dat je me niet verkeerd opvat?

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

4

:thumb:  :thumb: mooooooi :Y

idd beetje jammer van de kunstbloemen :s (zonder wastie al prachtig geweest), maar ja, als ze dat nou willen....
volgende keer zelf proberen ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Rozen gaan me al erg goed af, maar ik had geen goede tools om de orchidee te kunnen maken. Ik ga er absoluut mijn levensdoel van maken om ze wel te kunnen maken want ik ben zelf ook geen fan van plastic bloemen op een taart. Maar ja, klant is koning dus dan maar plastic orchideeen...

Ondanks dat wel erg trots op het eindresultaat.

Mooie taart, alleen jammer van de neppers.
Als je alleen de bloemen had gebruikt was het niet zo opgevallen, maar door de plastic knoppen en tak zie je het gelijk.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Sweet Carolyn schreef:

Mooie taart, alleen jammer van de neppers.
Als je alleen de bloemen had gebruikt was het niet zo opgevallen, maar door de plastic knoppen en tak zie je het gelijk.

Ik begrijp je commentaar, maar ik heb de taart gemaakt en de klant komt met die nep tak en wil het zo hebben, zij stonden erbij toen ik de bloemen op de taart zettte, het idee was ook dat ze dan nog wat konden bewaren van de taart.

Of wij het mooi vinden of niet mooi vinden, of wij het anders zouden doen of niet, daar gaat het soms niet om. Klant is koning en je (althans ik) voert de wensen van de klant uit.
Nogmaals ik begrijp het commentaar, maar soms moet er ook gewoon rekening gehouden worden met wat een klant graag wilt. Zij waren erg blij met de taart, het 'bruidspaar' was blij met de taart. En voor mij is dat het belangrijkste.