1

Onderwerp: Mario bros slagroomtaart

Beste Bakvrienden en Bakvriendinnen,

Mijn dochter was jarig en zoals ieder jaar mag ze een onderwerp bedenken voor de taart. Dit jaar kwam ze met het Thema Mario Bros..
Aangezien we de fondant taarten wel een beetje geproefd hebben wilde ik voor deze verjaardag een ouderwetse slagroomtaart maken. Nu heb ik sinds kort een foodprinter en die wilde ik ook gebruiken. Dit is het resultaat ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Vriendelijke bakgroetjes,

Fedor

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/220.jpghttp://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/221.jpghttp://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/219.jpg

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

2

Re: Mario bros slagroomtaart

Ziet er goed uit....

Meteen een vraag. Wat voor foodprinter heb?? Print in ieder geval strak!!!

Gr José

Neem ook eens een kijkje op www.joses-cakespecialties.nl

3

Ik wilde net hetzelfde zeggen!
Zo krijg ik ze niet uit mijn Canon IP3600!
Leuk taartje!

.. Want taart kan altijd!!

4

Hele Mooie taart , bij ons zijn het ook geen fondant/ marsepein fans.
Met deze taart zouden onze 3 kleinzoons heel blij zijn .
als je het goed vind sla ik hem even op .

5

JoFiWa84 schreef:

Ziet er goed uit....

Gr José

Ik heb de Canon MG5250 Foodprinter... Print inderdaad super strak.. Ben er helemaal blij mee

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

6

oma Lien schreef:

Hele Mooie taart , bij ons zijn het ook geen fondant/ marsepein fans.
Met deze taart zouden onze 3 kleinzoons heel blij zijn .
als je het goed vind sla ik hem even op .

Opslaan mag.. Als je hem maar niet hergebruikt ;-)

7

mooi gedaan!

even vraagje tussendoor, weet niet of dat hier mag, voor degenen met zo een printer, doen jullie dat ook op bestelling? kan het ook verstuurd worden? ik kan zelf het ontwerp maken en dergelijke, en wat kost het dan ongeveer? een plaat je van bijvoorbeeld 20 cm bij 20 cm? heb namelijk een leuk idee voor een taart voor mn stief pa, maar daar wil ik dan een plaatje op.

8

Teckel schreef:

mooi gedaan!

even vraagje tussendoor, weet niet of dat hier mag, voor degenen met zo een printer, doen jullie dat ook op bestelling? kan het ook verstuurd worden? ik kan zelf het ontwerp maken en dergelijke, en wat kost het dan ongeveer? een plaat je van bijvoorbeeld 20 cm bij 20 cm? heb namelijk een leuk idee voor een taart voor mn stief pa, maar daar wil ik dan een plaatje op.

Hoi... Je kunt bij mij wel een afdruk bestellen.. Mail mij even met alle info..

9

Fedor schreef:
JoFiWa84 schreef:

Ziet er goed uit....

Gr José

Ik heb de Canon MG5250 Foodprinter... Print inderdaad super strak.. Ben er helemaal blij mee

Ik had deze al eens op internet zien staan. Leuk dingetje om te zien!! En ook nog met Wifi (heel belangrijk;))

Komt er nog een vraag in mij op. Wat voor sheet gebruik jij bij deze printer? Ik heb ooit eens een bedrukte ouwel sheet besteld bij DLT-prints. Deze kun je ook tijdens het bakken (van bv brood) gebruiken, maar vond m wel heel dik. Maar de beschrijving bij de rest geeft mij het gevoel dat de sheet sowat is opgelost voordat de mensen er een hap van kunnen nemen. Wat is jouw ervaring hier dan in?

Groetjes José

Neem ook eens een kijkje op www.joses-cakespecialties.nl