Onderwerp: Laaaaang geleden.....
Kwam ik ook al korte tijd op dit forum. Zelf taarten gemaakt, maar als je na elke taart ontelbare keren hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Laaaaang geleden.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kwam ik ook al korte tijd op dit forum. Zelf taarten gemaakt, maar als je na elke taart ontelbare keren hoor
Is er nou een stuk van mijn bericht weggevallen?? Naja, effe opnieuw dan:
Kwam ik ook al korte tijd op dit forum. Ondertussen heet ik nog steeds Cynthia (achternaam is wel gewijzigd) en ben ik alweer 35 jaartjes jong. Zelf taarten gemaakt, maar als je na elke taart ontelbare keren hoor "was lekker hoor, maar zo zoet!!" ga je vanzelf terug aan de appeltaart. Toen ik ging samenwonen eigenlijk radicaal alles weggedaan (SPIJT!!). Ondertussen ben ik (opnieuw) getrouwd met de meest geweldige man van de wereld. En ook niet onbelangrijk: Ik ben de supertrotse moeder van 2 jochies van 12 en 10 jaartjes oud. Omdat ze beiden extra zorg nodig hebben, schieten de hobby's van mama er nog wel eens bij in, maar ik hoop toch wel af en toe weer een taartje te kunnen maken.
Toen ik zat te zappen langs Tell Sell en daar iets van CakePops voorbij zag komen, ging het alweer kriebelen. Toen er ook nog een tijdschrift Taarten Decoreren voorbij kwam waarvan ik elke 10 minuten een reclame zag, wil ik het toch weer eens gaan proberen. En appeltaart met fondant figuurtjes is ook lekker, toch??
Dankzij dit forum had ik vanochtend de laatste Cakpops bakvorm bij de Xenos, dus het begin is er weer. Verder ben ik nog even voorzichtig met aanschaffen van spullen. Maar wie weet.... Zodra er weer een (mis)baksel is, show ik 'm hier!!
Welkom terug. Gewoon weer beginnen en je weet oefening baart kunst. Je zal het wel niet verleerd zijn, gewoon weer eens de draad oppakken. Succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Laaaaang geleden.....