Onderwerp: Inzendingen: Wedstrijd taarten Taart en trends 3X TROTS!!!!!
Gisteren een super gezellige dag beleefd op de beurs. Samen met mijn 2 meiden s'morgens heel vroeg uit Friesland vertrokken. Daar aangekomen mijn taart opgebouwd. En ik dacht dat ik wel gelijk weer in kon pakken, wat waren er een boel kunstwerken gemaakt. Ik vond het niveau hoger liggen dan vorig jaar.
Daarna kon het wachten beginnen. Want om half één begon de live wedstrijd waar beide meiden aan mee deden. Zenuwachtig gingen ze het podium op, daarna waren hun zenuw weg, en was ik het.
Maar het ging super, ze waren beide ruim binnen het uur klaar.
Cato heeft binnen haar leeftijdsgroep geen prijs gewonnen, maar ze was wel erg trots op zichzelf en dat is heel wat waard voor een meisje dat eigenlijk niet veel durft. Ze was ook nog eens de jongste met haar 7 jaar.

Lotte won wel de eerste prijs in haar leeftijds categorie (10 tot 13 jaar) Dus natuurlijk ook super blij en trots:

En dan mijn taart. Na al die mooie taarten gezien te hebben had ik nergens meer op gerekend. Maar ik won in de categorie zilver de tweede prijs. In goud zijn er ook twee uitgedeeld. Dus dan ben ik vierde geworden van het totaal. Nooit verwacht met een prijs naar huis te gaan, dus zeer blij met zilver!!!!!

Mijn taart topper staat hier:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=208434
Nog even onze prijzen:

Wat een leuke dag was het, tot volgend jaar!!!
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com