Onderwerp: His Best Catch - T&T 2012
Wat leuk om hier eindelijk weer eens een taart te kunnen presenteren
10,7 kilo en 46 centimeter schoon aan de haak
Met heeeeeel veel plezier in alle rust aan gewerkt, en wat ben ik er trots op!
Het bordje op de voorgrond hangt bij mijn ouders in de gang, en dat was het uitgangspunt. Paps draagt altijd saaie kleuren, en mams levendige blauw- en groentinten, vandaar de ietwat vreemde combi.
Er zat eigenlijk een libelle op de neus van de vis, maar die had de tocht niet overleefd... Toch jammer dat je het speciaal daarvoor gemaakte deukje nu zo duidelijk zag Gisterenavond kwam mams op het lumineuze idee om een van de visjes erop te leggen. Thanks mam (was je er 's morgens maar bij geweest, had mij heel wat getier en gezweet bespaard )
detailfoto's hier: http://www.facebook.com/media/set/?set= … amp;type=3
En voor degenen die opmerkten: 'Maar Brons??????' Ik vrees dat ik op het onderdeel smaak echt slecht gescoord heb...
Vandaag zelf geproefd: de taart was gewoon echt niet lekker! Ook niet vies, maar lekker? bijzonder? NOPE!
Ik dacht het allemaal heel lekker gemaakt en gecombineerd te hebben, maar helaas.... het was één grote brij en kakefonie geworden. De jury zal niet blij gekeken hebben
Volgend jaar toch eens van tevoren dingen uitproberen (doe ik dus nooit...) en de taart niet al vantevoren bakken, invriezen, en op dinsdag al in elkaar zetten
Maar desalniettemin: ik ben blij! Vooral omdat ik het plezier in taarten weer heb teruggevonden
Dat kan dus echt, ook al was je het helemaal zat, en heb je het retedruk en stressy