1

Onderwerp: Icing print uitsteken?

Ik wil binnenkort van een icing print wat labeltjes uitsteken. Ik zag laatst dat die paarse "apparaatjes" van Wilton dit volgens mij zouden kunnen, maar die heb ik niet, ik weet ook niet of het goed werkt?

Heeft iemand ervaring met het uitsteken van speciale vormen uit een icing print? Ik had nl. begrepen dat er alleen op A4 kon worden uitgeprint en ik wil wat etiketjes maken.

2 Laatst bewerkt door Danielle_mvs (06-10-2012 19:42)

Re: Icing print uitsteken?

Ik gebruik een serveerring om uit te steken en dat gaat prima. Die heb je in verschillende maten zowel rond als vierkant en voor cupcakes heb ik een kleinere ronde uitsteker

3

Gewoon een uitsteker dus? Maar beschadigt de print niet snel?

4

Ik gebruik alleen frosty-prints en die kun je knippen of uitsteken. Dat laatste doe ik wel met een sileconenmatje als ondergrond, dan blijft het heel. Uitsteken doe ik met zowel kunststof- als metalen uitstekers.

5

Ik heb alleen ervaring met icing sheets, weet jij het verschil ertussen Paula?

6

Volgens mij zijn de icingsheets iets dikker dan de frosty's, maar het is al een tijd geleden dat ik ze heb gebruikt dus ik weet dat niet zeker.
Frosty's hebben iets meer smaak (vanille-achtig) en lopen makkelijker door je printer. Frosty's zijn ook iets goedkoper.

7

Ik ken dus alleen de icing sheets en die zijn hele kwetsbaar, ook met knippen dus vandaar dus mijn vraag.

Hoe duidelijk is de afdruk op een frosty sheet? is dat vergelijkbaar met icing?