1 Laatst bewerkt door lil'sis star (04-10-2012 21:05)

Onderwerp: Lime groene bruidstaart

Dit was mijn eerste bruidstaart. De bruid wou graag lime groen zoals het topic onderwerp het al zegt en met lime groene pareltjes.
Ze wisten van te voren dat ik nog niet zolang taarten doe maken.
Nou heb ik bij de onderste ruim aangehouden kwa biscuitmix maar kreeg m niet zo mooi hoog als de bovenste laag.

http://img.photobucket.com/albums/v68/xred_angelx/proxy-1_zpsadbe926c.jpg
-suikerbloemen zijn van de webshop-

http://img.photobucket.com/albums/v68/xred_angelx/proxy_zps27dd828c.jpg

Re: Lime groene bruidstaart

helemaal niemand?? Is ie dan toch zo lelijk?

3

Niet zo ongeduldig hoor ;)

Mooi is ie, heb je de bloemen zelf gemaakt? Knap!! Daar waag ik me nog niet aan hoor :)

4

Ziet er mooi uit...had alleen meer lime verwacht bij het lezen van de topic.. zoldertje bloemen zijn van de webshop :Y

sorry ben zo'n onzekere miep.

De wensen van de bruid  :/

Zelf had ik er meer bloemen of decoratie op gedaan.

Wat goed dat je toch nog limoengroene parels hebt kunnen gebruiken! En voor een eerste bruidstaart is hij toch onwijs goed gelukt, zeker omdat je nog niet zo lang bezig bent. Het allerbelangrijkste hoe vond het bruidspaar de taart? En was hij lekker?

Groetjes Petra

7

Super mooi,, leuke kleuren en super mooie bloemen :lol:

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

8

Ik vind het een mooie strakke taart geworden.
Als ik 1 puntje van kritiek mag geven is het het hoogteverschil tussen de twee taarten, maar dat is wellicht persoonlijk.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

@Anouchjewel ja ik vond het ook jammer dat ik die onderste niet hoog genoeg werd ik had al extra meer biscuitdeeg aangehouden helaas. Ik had nog geprobeerd om meer vulling te gebruiken. Dank je wel voor de reactie.

@taartjejansen kreeg vandaag te horen dat ze het mooi en lekker vonden! Gelukkig!

Iedereen bedankt voor jullie reactie.

Sorry voor mij ongeduldigheid  :o

10

@Anouchjewel ja ik vond het ook jammer dat ik die onderste niet hoog genoeg werd ik had al extra meer biscuitdeeg aangehouden helaas. Ik had nog geprobeerd om meer vulling te gebruiken. Dank je wel voor de reactie.

@taartjejansen kreeg vandaag te horen dat ze het mooi en lekker vonden! Gelukkig!

11

lil'sis star schreef:

Hahaha, dat geeft niet hoor, die ongeduldigheid, maar er komt zoveel op het forum langs dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet ;-)
Volgende keer kun je nog een tweede biscuit bijbakken voor een extra laag op je te lage biscuit.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

12

@anouchjewel oja dat is een goed idee! Die ga ik zeker onthouden!
Dank je wel!