1

Onderwerp: even voorstellen!

hoi hoi
ik ben chantal 26 bijna 27 jaar.
woon alleen met mijn dochter van 4 saampjes en als hobby ben ik taarten gaan maken
ik woon in friesland..
en hoop hier hele leuke ideen  te vinden maar dat komt wel goed!
groetjes chantal

2

Re: even voorstellen!

Welkom op,dit leuke forum. Je zult hier vast heel veel leuke ideetje op doen voor het maken van de leukste en mooiste taarten. Laat je ook eens wat zien?

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

3

Tjiwy86 schreef:

Welkom op,dit leuke forum. Je zult hier vast heel veel leuke ideetje op doen voor het maken van de leukste en mooiste taarten. Laat je ook eens wat zien?

hoi hoi leuk dat je een berichtje stuurt!
ja ik zet er binnenkort foto's op
ik had vorig jaar voor mijn dochter een barbietaart gemaakt mijn aller eerste maar de marsepein was gesmolten  :o
hihi dus om die foto erop te plaatsen vind ik wel eng aangezien ik zulke mooie taarten allemaal zie!!
groetjes chantal

4

Hoi !
Ik woon ook in Friesland. Dichtbij Dokkum, zijn er ook winkels in Dokkum waar je kleurstof kunt kopen? Of weet je dat niet? :$

Groetjes Aaltsje !

5

Aaltsje_ schreef:

Hoi !
Ik woon ook in Friesland. Dichtbij Dokkum, zijn er ook winkels in Dokkum waar je kleurstof kunt kopen? Of weet je dat niet? :$

Groetjes Aaltsje !

hihih nou ik zit dus met dezelfde vraag!!!
ik zou het niet weten groetjes chantal!!

6

Oke haha, laatst zei iemand dat je het ook wel bij de drogist kunt krijgen, ik heb nog niet gekeken, maar bij de Xenos hebben ze nu ook allemaal taarten spul. (:

7

Aaltsje_ schreef:

Oke haha, laatst zei iemand dat je het ook wel bij de drogist kunt krijgen, ik heb nog niet gekeken, maar bij de Xenos hebben ze nu ook allemaal taarten spul. (:

ja klopt maar geloof dat de xenos dat niet heeft action heeft ook  allemaal taartspul en de welkoop ook
ook icing enzo heel veel dingetjes groetjes

8

Welkom op het forum en veel bakplezier!!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

9

hoi naamgenootje :)

ik ben toch wel benieuwd naar je barbie taart ook al is de marsepein toen gesmolten. Miskien heb je FB?

gr
chantal

10

chan1985 schreef:

hoi naamgenootje :)

ik ben toch wel benieuwd naar je barbie taart ook al is de marsepein toen gesmolten. Miskien heb je FB?

gr
chantal

haha hoi hoi!!
https://www.facebook.com/fam.gjaltema is mijn facebook ik weet niet zeker of het publiekelijk staat maar anders mag je mij gerust toevoegen hihi
naam genoot en zelfde jaartal hahah leuk!
groetjes  chantal