Onderwerp: Kattentaart voor oma
Nou hier is ie dan:
Het katje van deze taart staat ook al op het forum bij los suikerwerk, maar hier is het complete resultaat.
In deze taart heeft Heel Veel werk/gestuntel gezeten want voor ik aan deze taar begon wist ik nog nieteens hoe je een fondant roosje moest maken, heel veel uurtjes oefenen omdat de blaadjes vaak niet wouden plakken en dan maar weer opnieuw beginnen he. Op de onder rand van de taart zitten bij elkaar wel 30 roosjes/bloementjes (sommige lijken niet echt op roosjes
)
Ik ben best een beetje trots op deze taart om dat ik hier voor dus nog nooit roosjes had gemaakt en nog nooit geboedseerd had.
Natuurlijk zie je altijd verbeterpunten als je taart af is magoed, ik mag niet klagen 
Ten eerste moet ik heel er mijn vriend bedanken voor het helpen bakken en het kneden van het fondant. Zonder hem was ik niet optijd klaar geweest.
Over de taart zelf:
Het is een pompoen taart met al vulling abrikozenjam en honing botercream. De bedoeling was dat de taart niet mierzoet zou worden en dat is gelukt ^^
Feedback is altijd welkom, zeker als het om het boedseren gaat wat daar moet nog veel geoefend worden 

Bedankt voor het kijken 
. Ik vind je letters ook erg leuk gedaan, aan elkaar geschreven. Heel leuk effect. Ik zal het onthouden!