Hoi hoi,
Ik heb even op je blog gekeken en dat zag er leuk uit. Ik heb alleen wel een kleine tip voor je. Je hebt op dit moment linkjes in de tekst en de tekst in de zijbalk in een gele kleur gedaan, deze kleur is niet echt goed leesbaar. Misschien zou je die tekst in een andere kleur kunnen doen. Ik weet dat dat gemakkelijk gaat bij blogger.
Verder heb ik nog wel een aantal leuke bakblogs voor je. Het zijn wel allemaal blogs uit het buitenland. Toen ik namelijk ooit begon met bloggen waren er vooral veel Amerikaanse blogs.
Sweetopia: is een erg leuke blog met verschillende zoetigheden leuke gastbloggers en duidelijke tutorials.
Bakerella: Natuurlijk mag Bakerella niet ontbreken in het lijstje met bakblogs, ondanks dat ze bekend is van de cakepops staan er ook heel veel andere lekkere recepten op haar blog.
Passion 4 baking: Het blog van de Noorse Manuela is echt één van mijn favorieten. Door de duidelijke foto's en google translate zijn de recepten ook goed te maken. Vooral veel chocolade recepten en hele hele mooie foto's.
Cooking Classy: Heerlijke recepten, mooie foto's en duidelijke uitleg.
Glorious Treats: Super leuke ideetjes en heel goed uitgelegd met veel duidelijke foto's.
Kevin & Amanda: Zij hebben veel recepten op hun blog staan. Waaronder heel veel zoete recepten. En heel veel chocoladerecepten.
Bake at 350: Ze heeft net een kookboek voor het decoreren van koekjes uitgebracht, erg leuke blog.
Cannelle et Vanille: Niet zozeer een bakblog, maar ze maakt hele hele hele mooie foto's. Echt een blog om naar te kijken terwijl het wat je in de mond loopt.
I am Baker: Een echt heerlijke bakblog. Met recepten die je meteen wilt maken.
Technicolor Kitchen: Heerlijke recepten op dit blog. Met (gezellige, en hiermee bedoel ik dit kan jij ook thuis) foto's waardoor je zelf ook zin krijgt om de recepten uit te proberen.
En dit is maar een kleine greep uit mijn favo blogs. Enne ik heb zelf ook een blog www.gewoonmarieke.com met recepten maar ook nog veel meer.
Ik hoop dat jullie de blogstips leuk vinden
Lieve groetjes,
Marieke
Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op
Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op
Gewoon Marieke Printableshop.