1

Onderwerp: Abonnee toelaten op facebook....hoe????

Wie weet hoe dit moet.....

Ik heb twee accounts bij facebook, 1 privé en 1 bedrijfspagina. Nu hoorde ik van iemand dat ik geen optie heb tot het nemen van een abonnement op mijn bedrijfspagina (www.facebook.com/taartfanaat)
Heb echt al van alles geprobeerd, via het helpprogramma van facebook, via google, maar kom er gewoon niet uit!!!!

Ben echt geen digibeet, maar hier weet ik even geen raad mee.

Wie o wie verandert een bloedchagrijnige taartfanaat in een vrolijke taartfanaat????

Re: Abonnee toelaten op facebook....hoe????

Hoi,

Je kunt naar het helpcentrum een mail sturen en vragen hoe het moet.
Of bedoel je dat je niet meer op je pagina kunt komen.

3

hi,

bedankt voor je antwoord. Ik kan nog wel zelf op mijn pagina's en beheren, maar ik krijg het niet voor elkaar om de optie toe te voegen dat mensen abonnee kunnen worden van mijn bedrijfspagina.

Siep schreef:

hi,

bedankt voor je antwoord. Ik kan nog wel zelf op mijn pagina's en beheren, maar ik krijg het niet voor elkaar om de optie toe te voegen dat mensen abonnee kunnen worden van mijn bedrijfspagina.

Hoi,

En staat het hier misschien voor je bij:
http://co-effect.com/hoe-werkt-abonneren-op-facebook/

5

Mensen kunnen abonnee worden van jouw openbare updates als prive persoon of je bedrijfspagina liken. Dit zijn 2 verschillende dingen. Het woord abonnee in combi met bedrijfspagina bestaat niet. Dat is gewoon de vind ik leuk knop.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

6

Dit is vooralsnog alleen beschikbaar voor personal pages, dus nog niet voor business pages. Voor een personal page:

Click  at the top right of any Facebook page

Select Account Settings

Click Subscribers on the left side

Check the box to the right of Allow Subscribers

7

Aha, het is mij duidelijk, ik ga aan de slag :)

Bedankt voor jullie reacties :)

8

Trouwens, ik denk dat facebook de veranderingen al heeft doorgevoerd, want volgens mij heeft elke page standaard een 'subscribe' button nu.... hoef je niks voor te doen.