Re: mijn dummie voor de beurs
Prachtig!!! Heb net op je site gekeken voor de silli molds. De eerst volgende aankoop staat op m'n lijstje (haha lijstje?!?)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn dummie voor de beurs
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig!!! Heb net op je site gekeken voor de silli molds. De eerst volgende aankoop staat op m'n lijstje (haha lijstje?!?)
dank je wel Annataart, ik probeer ook steeds om nieuwe vormen te vinden die nog niet bestaan in de mallen die er al te verkrijgen zijn en ik ben gek op dit soort aparte figuren, gewoon net ff anders dan anders
Spidygirl helaas kan ik niet aan reserveren beginnen, daar is het te druk voor en is er al te veel naar gevraagd, en ik ben al niet zo van de administratie, ben bang dat dat een zooitje gaat worden. kom gewoon gelijk zo snel mogelijk naar de stand van silli creations zou ik zeggenow en vergeet de tombola en de loting bij icing smiles niet he
Prachtige taart met hele mooie molds
Ik begrijp het wel dat je niet aan reserveren kan beginnen, maar ik hoop dat je voor BEIDE dagen genoeg molds hebt, want ik kan zaterdag pas komen
Op de beurs kijken gaat mij niet lukken, dus ben blij dat ik m ff op beeld kon bekijken want hij is prachtig!!
Wauw wat mooi!! Kom m morgen even bekijken!!
Ziet er super leuk uit
waarom kan ik nou niet naar de beurs
moet vrijdag en zaterdag naar school 
Prachtig! Kom hem morgen in het echie bewonderen! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn dummie voor de beurs