Onderwerp: Weer er 1 bij
Ik ben Ilona uit Almelo en maak ondertussen al 3 jaar taarten
Zit ook erg veel hier maar nooit me aangemeld op het forum
Ik ben 38 en heb 3 dochters..
Door taarten te maken kom ik tot rust en doe het dus voor de hobby
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Weer er 1 bij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben Ilona uit Almelo en maak ondertussen al 3 jaar taarten
Zit ook erg veel hier maar nooit me aangemeld op het forum
Ik ben 38 en heb 3 dochters..
Door taarten te maken kom ik tot rust en doe het dus voor de hobby
Hallo
Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!!
Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?
Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden.
In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent.
En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen.
Veel plezier!
Groetjes Samantha
Hoi Samantha
Ik heb me laast aangemeld haha na bijna 3 jaar kijken en shoppen bij de leukste taarten..
Bedankt voor je bericht ik zal als dat mogelijk is ook een paar van mijn taarten hier op zetten
Gr. Ilona
Hoi Samantha
Ik heb me laast aangemeld haha na bijna 3 jaar kijken en shoppen bij de leukste taarten..
Bedankt voor je bericht ik zal als dat mogelijk is ook een paar van mijn taarten hier op zetten
Gr. Ilona
Hoi Ilona,
Ik kom ook uit Almelo en bak nu bijna 1 jaar taarten. Erg leuk om te doen, en dit is een erg leuke site om mensen te leren kennen en tips op te doen.
Ik ben wel benieuwd naar je taarten, heb je miskien FB?
Chantal ik voeg je toe op mijn Facebook
Kun je direct mijn taarten zien leuk leuk mischien een keer een dribbel middagje
Gr. Ilona
Bedoel frubbel middagje haha
Welkom, hier ook een uit de buurt
Ik heb gekeken prachtig echt prachtig taarten maak je
Gr. Lona
ik dacht al wat bedoeld ze met ''dribbel'' hahahahahaha
Ik heb je toegevoegd! Je maakt veel verschillende dingen zag ik al, alleen wel in verschillende mapjes dus moest ff zoeke
Ik ben niet heel erg van het freubelen, maar zou graag eens verschillende bloemen willen maken, en zag er bij jou wel een paar tussen staan
De taarten staan toch in 1 map die ik via de telefoon erop zet doe ik eens in de zoveel tijd in de goeie map
Ja de andere hobby,'s staan er ook op ...
Gr. Ilona
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Weer er 1 bij