1

Onderwerp: Hellup!!!

Mijn hubbie is vrijdag jarig en wordt dan 40 :Y  :Y
Heel leuk natuurlijk maar nu vroeg ik of hij nog wat mee nam voor in de pauze en hij zei...ja koekies ofzo en ik zeg met me stomme kop dus ik hoef geen cupcakes te maken met 40 erop ofzo?????

Nou zegt ie das wel een goed idee.... Vind het super hoor maar wel heel erg weinig tijd...vanavond sporten en morgen hele dag werken en dan vrijdag moeten ze mee :/

Iemand ideeen voor de decoratie???? moet dus voor een beginner als ik niet al te moeilijk gaan worden :lol:  :lol:

Ben heel benieuwd of iemand een (makkelijk) idee heeft om me te helpen.... Bedankt alvast

Re: Hellup!!!

zijn favoriete kleur en die in diverse tinten aanbrengen (licht blauw naar donkerblauw ofzo) op de fd of mp, en een 40 erop met een uitstekertje? Makkelijker kan denk ik niet?

of

BC kleuren, eventueel op dezelfde manier in een swirl gespoten?

Mannen zijn meestal niet zo van de bloemetjes, zo blijft het wel een 'strak' geheel.

Lijkt dat wat? :rolleyes:

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

Ja leuk idee :thumb:  dank je.... heb alleen geen uitsteker van 40 hmmm ff snuffelen maar.... tsss zijn favo kleur???? geen idee eigenlijk heeft ie volgens mij niet of je moet rood/wit AJAX als kleur meetellen hahaha

Nee maar wel goed idee van dat kleurverloop daar had ik nog niet aan gedacht....

4

Heb je ook geen cijferuitstekers? Je kan ze ook uitsnijden, kost alleen wel veel meer tijd...

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

5

of gewoon een 4 en een 0 maken van een rolletje marsepein/fondant.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

hihihi nee helaas nog geen cijfer uitstekers :(

dat van dat rolletje maken lijkt me wel wat ja...anders gebruik ik mss wel royel icing ofzo om de cijfers erop te zetten... pff nu hopen dat ik de tijd er voor kan vrijmaken :lol:  :lol:

Eerst maar is slapen en als ik morgen uit me werk kom hopen dat ik nog genoeg tijd heb!!!!

alvast bedankt allemaal voor het meedenken

7

Je vroeg het toch zelf aan hem !!! Tuurlijk zegt ie dan JA  :lol:

Succes ermee, 40 erop of gewoon een toef.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591