Onderwerp: [Feedback] ieniemienietaartje
Hallo allemaal,
Op mijn vrije woensdag heb ik even lekker zitten knutselen. Ik wilde wat (voor mij) nieuwe technieken uitproberen. Vandaar dat ik ook graag feedback wil....
Het is een echt ieniemienietaartje van 8 cm doorsnede gevuld met banketbakkersroom en jam, afgesmeerd met botercreme en bekleed met marsepein.
Mijn vragen:
- parelrandje; de pareltjes kwamen goed uit de vorm, maar toen ik het randje om mijn taartje wilde leggen, viel hij uit elkaar??? En leg je de platte kant van het pareltje nu tegen de taart of op het karton? (ik heb het nu tegen de taart gelegd).
- bloemen en vlinders op draad; bij de bloementjes heb ik het zilverdraad in een vlam gehouden tot hij rood (heet) werd en toen in het fondant gestoken, die zitten goed vast. Maar de vlindertjes zijn te dun, hoe kan ik dat het beste doen? Heb het nu met een beetje fondant en lijm aan de achterkant geplakt, maar dat vind ik niet zo mooi.
Verder graag feedback over het taartje op zichzelf. Het is een beetje van alles wat geworden omdat ik van alles wilde uitproberen, alleen de kleine bloemen had ik al eerder gemaakt.
Nu dan de foto's:
bovenaanzicht

vooraanzicht
Bedankt voor het kijken!!
Groetjes,
Wendy
https://www.facebook.com/wendys.taarten