Onderwerp: mn eerste 3d taart, ala minute.
mn eerste 3 de taart heb ik 3 weken geleden gemaakt.
mn man was jarig, en we doen geen cadeautjes, maar wilde toch iets speciaals doen voor hem. en we gingen dus naar bed, en ik had totaal geen slaap, en kwam ineens op het idee om een taart voor hem te maken. maar niet zomaar, nee wel iets aparts. dus midden in de nacht om half 2 mijn bed weer uit om taart te bakken.
eerst wilde in een simpel luchtige citroencake maken, en die plat uitsnijden in een visvorm, tijdens het bakken van de cake kwam ik deze site tegen, en kreeg meteen zin om er een 3d taart van te maken. omdat het dus half 3 snachts was is hij nog niet geworden zoals ik precies wilde, en zou het nu veel mooier kunnen, maar ben toch tevreden met het resultaat, en mijn man was super blij verrast en durfde hem niet op te eten, hihi. hij zit dus nu in een bakje, bespoten met haarlak om gezellig naar te kijken
en deze taart heb ik 2 weken geleden gemaakt voor het dochtertje van mijn vriendin, en kan niet wachten tot ze wat ouder is, want ik popel om eens zo een mooie prinsessen taart te maken!