Onderwerp: Vraagje
Hoi
Als ik een taart wil vullen met toblerone mouse moet ik dan alleen dat gebruiken ? Of ook botercreme om af te smeren ?
En als ik de cake een kleur wil geven gewoon kleurstof in beschuit erbij gooien toch ?
Alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Als ik een taart wil vullen met toblerone mouse moet ik dan alleen dat gebruiken ? Of ook botercreme om af te smeren ?
En als ik de cake een kleur wil geven gewoon kleurstof in beschuit erbij gooien toch ?
Alvast bedankt
Ik gebruik zelf botercreme om een dijkje te maken tegen het uitlopen van de vulling (ligt aan de dikte wel) en om mee af te smeren, kan overigens ook met ganache, is ook lekker .
En kleuren doe ik ook met kleurstof inderdaad.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes
Ja dus eigenlijk gebruik je de toblerone mouse hetzelfde als hoe je het doet met jam ? En botercreme eromheen ? Sorry beginnende haha
Ja inderdaad, ik vind het makkelijk om met spuitzakken te werken, in jou geval vul je er dan een met bc en een met de mousse en spuit je erst het dijkje van en dan vul je rondje met de mousse. afsmeren gaat hierdoor ook makkelijker, je kan in een keer door.
Ik ben ook een beginner geweest hoor, dus geen sorry, ben nog steeds een soort van beginner hahaha, wil ook alles goed begrijpen en uitgelegt krijgen.
Dankje !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje