1 Laatst bewerkt door pinkcloud (02-10-2012 11:49)

Onderwerp: Cakepops!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FEQ6GAZS.jpg

Gisteravond en vanmorgen druk bezig geweest met cakepops, met dit als resultaat.... Voor mij de 2de keer cakepops, ik ben best tevreden.

Afgelopen weekend de cakepopstandaard van Xenos gekocht, wat een onding zeg, het ziet er leuk uit hoor, maar als je de standaard vol zet komen de cakepops tegen elkaar aan....echt niet mooi en ook niet handig. Miskoop dus...toch maar 's zelf aan de slag met MDF oid...

2

Re: Cakepops!

mooi gedaan :) 

heb je chocolade ervoor gebruikt?
En hoe heb je de versiering zo mooi eroverheen gestrooid?

Die cakepophouder zag ik in de folder, jammer dat die dus niet fijn is!

3

chan1985 schreef:

mooi gedaan :) 

heb je chocolade ervoor gebruikt?
En hoe heb je de versiering zo mooi eroverheen gestrooid?

Die cakepophouder zag ik in de folder, jammer dat die dus niet fijn is!

Bedankt voor je compliment. Ik heb idd 'gewone' chocolade gesmolten (van de Aldi) met een beetje crisco totdat het vloeibaar genoeg was. daarna gewoon eerst helemaal hard laten worden.
Toen met een kwastje en pipinggel de 'swirl' erop gezet en daarna door de musketzaadjes...easy...maar veel werk ;)

4

erg leuke en mooie cakepops... zonde van de cakepop houder, ik ga het wel proberen, als het niks is dan kan ik altijd op wat anders overgaan...

5

dat ziet er leuk uit. waar kun je die crisco halen?
ik heb ook die standaard gehaald en vind het ook niet veel aan, maar mijn zoontje kunnen de cakes nu wel ergens inprikken.

6

@ivonne77: crisco is o.a te koop hier in de webshop, bij ongeveer alle taartenwinkels en ook bij de pipoos. Iets vergelijkbaars schijnen ze ook nog wel 's te verkopen bij de toko maar daar weet ik de naam niet van.

7

ziet er leuk uit, mooi gedaan met dat randje

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????