Onderwerp: Lekker!! Gemaakt voor de juffendag!

Na 5 pogingen..een handig youtubefilmpje.... en echt de minuten in de gaten houden bij de oven.....zijn ze eindelijk allemaal gelukt zoals ik wilde!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lekker!! Gemaakt voor de juffendag!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Na 5 pogingen..een handig youtubefilmpje.... en echt de minuten in de gaten houden bij de oven.....zijn ze eindelijk allemaal gelukt zoals ik wilde!
Maar helaas... ik zie niets!
Maar helaas... ik zie niets!
Ik zag het, is al opgelost!
Zien er heel mooi uit en lekker
Welk youtube filmpje heb je bekeken?
Wauw die zijn mooi! Lekkere frisse kleurtjes
ik wil het ook zo graag proberen, maar na alle horrorverhalen over mislukkingen en dat het zo moeilijk is durf ik nog steeds niet...
Op youtube zoeken naar franse makronen. dan is het eerste filmpje. bij mijn oven moesten ze wel 2 minuten langer. Als ze te lang erin staan dan zijn ze niet meer zacht van binnen. dus je moet het wel goed in de gaten houden.
Prachtig! Mij lukt het nog steeds niet helaas 
Prachtig! ik durf ook nog steeds geen poging te wagen... 
Prachtig! ik durf ook nog steeds geen poging te wagen...
Wel doen hoor! Zeker de moeite waard! Als ze goed gelukt zijn zijn ze zo heerlijk!! En met het filmpje van Youtube lukt het bij mij in ieder geval goed. En het is een voordeel dat je zoveel tegelijk kan maken. Want dan heb je wat om uit te delen.....min kids vinden ze trouwens ook heerlijk.
Ziet er goed uit! Welke vulling heb je gebruikt?
is dit trouwens het filmpje dat je bedoelt?
http://www.youtube.com/watch?v=FM3z3hoGMB8
Jaaaaaa, dat is het filmpje Djehr! handig dat je de link erop hebt gezet. ik heb ze gevuld met vanillecreme... en aardbeienpuree. komend weekend ga ik experimenteren met vullingen! :-) ja heb de smaak te pakken! :-)
Is een duidelijk filmpje
Vroeg me alleen af wat voor amandelpoeder ze gebruiken. is net alsof ze amandelen met vlies en al hebben gemalen...het is zo donker 
Nou je het zegt inderdaad. ik heb gewoon amandelpoeder bij een natuurwinkel ge bruikt . die was een stuk lichter van kleur.
Zien er heerlijk uit
! Heb net filmpje bekeken.....ga ik zeker binnenkort maken.....mjammie!!!
Mooie foto ook 
Zien er heerlijk uit
! Heb net filmpje bekeken.....ga ik zeker binnenkort maken.....mjammie!!!
Mooie foto ook 
Hmm met zo'n filmpje moet ik het mss ook maar eens gaan proberen. Ze zijn echt super geworden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lekker!! Gemaakt voor de juffendag!