1

Onderwerp: mijn dummie voor de beurs

ik heb voor de taart en trends beurs een mooie dummie gemaakt, tenminste, dat vind ik zelf dan he  :lol: hiervoor heb ik gebruik gemaakt van mijn eigen met silli creations gemaakte mallen. ik ben niet verslaafd aan mallen maken, ik ben niet verslaafd aan mallen maken, ik ben niet verslaafd aan mallen maken..... ehm oke verder dan maar ;) weet je wat, ik laat jullie gewoon de foto's zien, ik hoop dat jullie hem leuk vinden en hij is live op de beurs te zien ;) maar enkele van deze gebruikte molds zijn ook bij voorbeeld te winnen bij de tombola waarvan de opbrengst ten goede komt aan dit forum en ook bij de stand van Icing Smiles voor het goede doel

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1349170245.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1349170280.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1349170312.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1349170354.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: mijn dummie voor de beurs

Wauw!
Die kom ik vrijdag zeker even van dichtbij bekijken!

I just love cake!
Groetjes Laura

3 Laatst bewerkt door Laura's Cakery (02-10-2012 10:50)

Oeps..

I just love cake!
Groetjes Laura

4

Wauw, wat kan jij toch onwijs mooie mallen maken!

Oh ja, en je taart is ook niet slecht ;)

Super zeg! :thumb:

5

super mooi

kom hem vrijdag even bij je bewonderen!
gr.claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

6

kan ik ook een mold reserveren en vrijdag bij je op de beurs ophalen?

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

7 Laatst bewerkt door kwebbeltje (02-10-2012 11:01)

dank je wel Annataart, ik probeer ook steeds om nieuwe vormen te vinden die nog niet bestaan in de mallen die er al te verkrijgen zijn en ik ben gek op dit soort aparte figuren, gewoon net ff anders dan anders ;)
Spidygirl helaas kan ik niet aan reserveren beginnen, daar is het te druk voor en is er al te veel naar gevraagd, en ik ben al niet zo van de administratie, ben bang dat dat een zooitje gaat worden. kom gewoon gelijk zo snel mogelijk naar de stand van silli creations zou ik zeggen ;) ow en vergeet de tombola en de loting bij icing smiles niet he ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Het is weer een echte Kwebbeltaart ehhh dummie  ;)
Prachtig!!! Thumbs up! :thumb:  :thumb:  :thumb:

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

9

kwebbeltje schreef:

dank je wel Annataart, ik probeer ook steeds om nieuwe vormen te vinden die nog niet bestaan in de mallen die er al te verkrijgen zijn en ik ben gek op dit soort aparte figuren, gewoon net ff anders dan anders ;)
Spidygirl helaas kan ik niet aan reserveren beginnen, daar is het te druk voor en is er al te veel naar gevraagd, en ik ben al niet zo van de administratie, ben bang dat dat een zooitje gaat worden. kom gewoon gelijk zo snel mogelijk naar de stand van silli creations zou ik zeggen ;) ow en vergeet de tombola en de loting bij icing smiles niet he ;)

zodra de deur open gaat sprint ik naar je toe   :lol:  :lol: en tuurlijk vergeten we de tombola niet !
tot vrijdag!

10

goedzo ;)

Sorry hoor! Maar ik vind zo'n taart NIET MEER NORMAAL!!!
Wat ongelooflijk prachtig!!
Hoop dat ik jou met je taart op de foto kan zetten zaterdag! Wat zal ik trots zijn!
(Jajaja, ben n fan!! ;)  )

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

12

Esthers Feestelijke Taart schreef:

Sorry hoor! Maar ik vind zo'n taart NIET MEER NORMAAL!!!
Wat ongelooflijk prachtig!!
Hoop dat ik jou met je taart op de foto kan zetten zaterdag! Wat zal ik trots zijn!
(Jajaja, ben n fan!! ;)  )

whahahaaaaa, ik hou niet op film, wist je dat al?

13

Prachtige taart weer!!
Ennuh, dat jij niet houdt op film, daar hadden meer mensen last van. Tegenwoordig heeft met een SD kaartje, daar plakt iedereen op  :)

14

hilda55 schreef:

Prachtige taart weer!!
Ennuh, dat jij niet houdt op film, daar hadden meer mensen last van. Tegenwoordig heeft met een SD kaartje, daar plakt iedereen op  :)

nee hoor, virtueel ben ik ook niet houdbaar ;)

15

Supermooi!

16

Ik vind hem prachtig :thumb:  :thumb:  :thumb:

Maar ik zie een foutje krijg ik nu een malletje :+  :P  O-)  O-)  :lol:
(sorry ben melig)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

17

marijetje schreef:

(sorry ben melig)

whahaha, lekker te laat  :P  die loting was al lang via facebook  :lol:  :+

MMMMMOOOOOI!!!!!!!!!!!! (en weet je, je zou eens Silli mallenm moeten proberen! :D )

19

Prachtig, jammer dat ik hem niet in het echt kan zien... :(

Gr.
Miruna

Miruna's Cakes te Helmond

20

kwebbeltje schreef:
marijetje schreef:

(sorry ben melig)

whahaha, lekker te laat  :P  die loting was al lang via facebook  :lol:  :+

stukkie appeltaart dan?   :+ 

Sorry ik hou op O-)  O-)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

21

Hele mooie taart. Ik kom zaterdag zeker even kijken of ie in het echt niet nog mooier is

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

22

Cool! Ik kom vrijdag even bij je langs :)

23

Wauw wat een mooie mallen maak je zeg...

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

24

Zo gaaf weer..... Ben alleen bang dat die mallen vrijdag al op zijn en wij zaterdag achter t net vissen :(

Groetjes,
Marianne

25

tja ik heb mijn best gedaan om behoorlijk wat mallen te maken, maar ik kan er geen productie werk van maken, ik moet er toch met mijn hoofd bij blijven als ik die mallen maak, sommige waren best wel lastig en moeten ook bij gewerkt worden wanneer ze klaar zijn. ik heb de afgelopen weken dus veel achter mijn extra tafel in de woonkamer gezeten om die mallen te maken, ziet er niet uit hier thuis whahaha, maar goed, mochten ik en mijn mallen zo'n succes hebben dat ze op zijn, dan zijn ze altijd nog te bestellen via www.taartencentrum.nl  of in de winkel in zoetermeer. wil je afhalen bel dan even van te voren of het er is en anders zorg ik voor je dat het klaar ligt. bij bestellen kan het alleen zijn dat er wel ietsjes levertijd op zit, want ik heb natuurlijk nog steeds maar 1 paar handen en wil wel kwaliteit bieden ;)