Onderwerp: Een parade
Nou het heeft nogal wat over halen van onder andere mijn vriend gekost voor ik mijn eerste taarten hier op het forum durfte te showen.
Een van mijn laatste taarten staat er al op maar hier dus alles vanaf het prille begin.
Hopelijk vinden jullie ze ook leuk en tips zijn natuurlijk van harte welkom 
Mijn Allereerste taart. Het is een game taart met als thema Skyrim. Het teken is het logo van het spel en de "oneliner" die de hoofdpersoon vaak schreeuwt. Op de zijkant staat een band met runen maar die is helaas niet zichtbaar op de foto.
Het is trouwens een chokolade taart met chokolade pasta als vulling ^^
Het cakeje en de cupcakes voor mijn vriend voor valentijn ^^ (alle hartjes met de hand gesneden D: ik moet er echt een uitstekertje voor aanschaffen) gewoon vanille cake en vanille cupcakes.
De taart voor een vriendin van mij die 19 werdt. Ben even vergeten wat voor vulling het was... ohja voor de snorharen moet ik trouwens heel erg mijn vriend bedanken want zelf kreeg ik dat gepiel niet meer voor elkaar.
En een close up van hello kitty.
Een marmer taart (met bruin en blauw. De blauwe vanille vulling paste goed bij het thema van de taart
) voor 2 hele blije vriendinnen van me. Ze noemen zichzelf Sexy badeend en blije gup. Nou meer heb je niet nodig voor een vrolijk taartje he ^^ 
En als laatste de taart die ik voor mijn vriend heb gemaakt omdat ik dankzij hem ook voor de exacte vakken op het VWO ben geslaagd. Omdat wiskunde mijn grooste struikelblok was en hij mij daar super mee geholpen heeft, wat is er dan een beter thema dan een Pi taart (een Pi pie
) Ik denk dat het chokolade was maar het kan ook vanille met jam zijn geweest.
Alle taarten zijn met fondant bekleed.
Bedankt voor het kijken 
Die staat ook op mijn to-do lijstje nog haha