1

Onderwerp: De laatste taart van mijn hand voorlopig

en dat voelt best een beetje raar :(  Ik wil wel, maar het kan gewoon niet. Wegens complicaties in de zwangerschap ben ik genoodzaakt tot het nemen van rust, rust en nog eens rust. Ik heb het er graag voor over hoor, maar ik vind taarten toch ook wel erg leuk ;)  Deze taart is voor een meisje dat vandaag haar doop viert. Gevuld met choco creme. Ben blij dat ik met een mooie taart (voorlopig) kan stoppen!

http://i50.tinypic.com/10ses8p.jpg

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

Re: De laatste taart van mijn hand voorlopig

Hij is inderdaad heel mooi geworden. Rot voor je dat je je rust moet gaan nemen, maar het is wel voor een heel mooi doel, dus veel sterkte en doe je best met rusten ;) .

Groetjes van Cora

3

Mooie taart. Succes met het nemen van de hoognodige rust en hopelijk geniet je toch van je zwangerschap. Je kan dan Moss wel even geen taarten maken, maar wie weet die je genoeg ideeën op om straks de schade weer dubbel en dwars in te halen

Heel veel suc6

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

Mooi  :thumb: !!!!  Nu idd rust, zodat je uitgerust kan gaan bevallen en daarna kun je weer volop taarten maken....

veel bakplezier, groetjes Annemiek

5

Supermooie taart, jammer dat je even niks kan maken, Maar je krijgt er wel iets moois voor terug ;)

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

6

Ooh, die is mooi zeg!

7

Super mooi geworden.
Neem je rust, tis voor een goed doel.

8

Mooie taart! Succes met de zwangerschap en daarna wel weer gaan taarten hoor!

9

Heel erg mooi! Veel succes met je zwangerschap. De rust is voor een heel goed doel!!

Zeker een lieve taart, heel geslaagd.
Ja je gezondheid en die van je kindje gaan boven alles.
Wens je veel sterkte toe voor de komende tijd, en dan taart je toch zo achter de computer   ;)  ( al is het niet meer zoals het was, althans voor mijn zeker)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Sweet Carolyn schreef:

Zeker een lieve taart, heel geslaagd.
Ja je gezondheid en die van je kindje gaan boven alles.
Wens je veel sterkte toe voor de komende tijd, en dan taart je toch zo achter de computer   ;)  ( al is het niet meer zoals het was, althans voor mijn zeker)

Snap je Caroline ;)

Groetjes Rebecca

12

Prachtig!!!! En nu rust rust rust!!!!!  :Y  :thumb:

"Life begins where your comfortzone ends."

13

Prachtige taart om een periode mee af te sluiten! en dan nu boeken lezen (over taart), TV kijken (over taart), dromen (over taart), de rest verzin je maar zelf zolang je het rustig aan doet en met je benen naar boven/

bedankt voor alle lieve reacties :thumb:  Het is idd beter voor ons kleintje, ze moet nog even blijven zitten ( een week of 18 ;) ) Wegens aanhoudende harde buiken is dit de enige optie!

Groetjes Rebecca

15

Mooie taart!! En doe maar rustig aan dan, want een kind krijgen is het mooiste wat er is...dus belangrijk dat je daar goed voor zorgt! Dat taarten maken komt wel weer......(ik was na de 4e na 4 weken alweer begonnen...:-) )

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

16

Heel erg mooi gemaakt!

17

Een hele mooie taart. En zolang je nog niet verplicht plat moet, of verplicht opgenomen word weet je dat je tijdelijk gestopt bent voor straks iets heel mooi wonderbaarlijks.  Geniet van je zwangerschap!!!

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

Dank jullie wel! Vandaag te horen gekregen dat de beeb ook nog eens achter loopt in groei....Zucht :| Maar gaat allemaal goed komen, met dit bijltje hebben we eerder gehakt!

Groetjes Rebecca

19

Hij Is mooi :Y En nu rusten hoor!