Luckey schreef:Ja die plaatjes moet ik dan maar eens goed bestuderen want daar snapte ik eht dus ook niet mee.
eerst candy melts en dan in vriezer
maar als je daarna in die vorm doet bakken past de cake toch niet in de "vorm van candy melts???
sorry ben erg blont
Kleine vertaling voor jou
Eerst een deel candymelt in de vorm strijken, goed aandrukken (zij gebruikte haar vinger) zodat alle groeven worden bedekt en je geen luchtbellen krijgt.
In de vriezer zetten.
Later de rest van de candymelts smelten en de vorm verder goed instrijken (zij gebruikte een siliconen spatel) Dan weer in de vriezer voor minimaal een uur.
De onderkant van de gebakken giant cupcake op maat snijden , evt. vullen en afsmeren, in de vriezer zetten.
Na ruim een uur kun je de candymelt vorm eruit halen door je handen goed om de vorm te houden en zachtjes te drukken, je hoort dan een soort gekraak als hij los komt, zo niet, dan weer even terug in de vriezer.
Als je de vorm eruit hebt (even netjes bijsnijden lijkt me) dan kun je de cake/biscuit er voorzichtig in laten zakken, dan evt afsmeren om hem op hetzelfde niveau te krijgen als de rand van de candymelt vorm. Daarna kun je de top erop doen en met een spuitmond de rozen erop spuiten. Voorgemaakte bloemen van fondant maken het geheel af.
( zo even uit mijn hoofd vertaald, niet letterlijk)
Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!