1 Laatst bewerkt door wsteh (29-09-2012 21:41)

Onderwerp: Verjaardagskaart

Deze taart heb gemaakt voor de verjaardag van mijn zus. Het is mijn derde taart en ik dacht dat het makkelijker zou zijn omdat ik toch wat ervaring heb. Wat een vergissing. Er ging van alles mis. Het snijden verliep niet soepel, in een hoek kwam een scheurtje in het kapsel wat ik gelukkig kon repareren en verbergen en het bekleden liep ook al niet zo soepel als de vorige keer. Gelukkig is het goed gekomen ook al is hij niet zo strak en recht als ik zou willen. Dit kwam ook omdat op de bovenkant van de taart een vreemd vochtig blaartje zat, ik gebruikte de biscuitmix van Fun Cakes en had voor het eerst de nieuwe verpakking en las bij anderen ook over dit probleem. Daardoor was de bovenkant een beetje bobbelig. Maar goed hij is af en ik vind hem toch wel leuk geworden

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G3Y3BRHB-D.jpg

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. :)

2

Re: Verjaardagskaart

Ziet er goed uit voor de derde keer hoor, oefening baart kunst  :thumb:

n'Djoy elke dag!

3

heb je je biscuit omgedraait toen ie uit de vorm kwam? Dat de onderkant boven is? Dan heb je altijd een rechte bovenkant namelijk

4

Ja ik heb hem omgedraaid dus eigenlijk zat dat vochtige blaasje op de onderkant. Ik heb het nog nooit eerder gehad, het leek net of het niet gaar was. Maar de rest van de taart was gewoon goed en als hij langer inde oven had gezeten was het veel te droog geworden. Hij zat echt 50 minuten in de oven.

5

Ja ik heb hem omgedraaid dus eigenlijk zat dat vochtige blaasje op de onderkant. Ik heb het nog nooit eerder gehad, het leek net of het niet gaar was. Maar de rest van de taart was gewoon goed en als hij langer inde oven had gezeten was het veel te droog geworden. Hij zat echt 50 minuten in de oven.

6

Toch een heel leuk taart. Bij elke taart loop je nog even tegen een ander probleem aan, maar ik vind het er toch goed uitzien

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT