1 Laatst bewerkt door Etspaghet (29-09-2012 18:43)

Onderwerp: Romantische Bruidstaart

Vorige week vrijdag werd ik gebeld of ik nog een bruidstaart kon maken voor vandaag, voor ongeveer 55 personen.

Ik vroeg hoe de taart eruit moest zien maar dat maakte haar niet zoveel uit.
Verder kreeg ik ook niet zoveel informatie los en het klonk alsof ze al lang blij was dat iemand een taart wilde maken.

Pfff.. Ik had eigenlijk een weekje vakantie afgesproken met mijn man maar een vrije hand opdracht vind ik dan toch wel weer leuk! Dus ik aan de slag.

Ze kwam 'm vandaag nog zelf ophalen!

Helaas was haar reactie heel matig misschien wel een beetje teleurgesteld, ze had 'm eigenlijk groter verwacht.. (toch maar eens maat tabellen op mijn website zetten)

Achja, hij is betaald en meegenomen en ik ben er zelf best tevreden over en vond het leuk om te doen :)

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/romanticwedding.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/bruidstaartroos.jpg

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

Re: Romantische Bruidstaart

Ik zou een gat in de lucht springen bij zo'n prachtige taart! Jammer van de reactie maar de taart is er niet minder mooi om!

Life is what you bake it.

3 Laatst bewerkt door marijehoudtvantaart (28-09-2012 19:40)

Ik vind het een prachtige taart!

nou ik zou ook heel blij zijn met zo'n bruidstaart.

5

Hij is erg mooi! Even uit nieuwgierigheid, wat zijn de formaten en vullingen?

n'Djoy elke dag!

6

Ik vind de taart heel erg mooi.

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

Wat jammer, zo'n matige reactie. Je hebt er toch je best op gedaan, ik vind hem prachtig. Zonde van je vrije week. Was maar lekker op vakantie gegaan. :think:

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

8

Groter verwacht??? Had ze er nog een hele week van willen eten ofzo? Maar ik vind 'm prachtig en werkelijk schitterende rozen!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

tsja, wanneer je de vrije hand geeft is er altijd kans dat het niet je smaak is natuurlijk....  :think:  had ze misschien even over na moeten denken :s

de taart is prachtig zo :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

hij is leuk hoor meis! waren ze wel blij met hoe ie eruit zag?

Ik vind het een plaatje. En gelukkig heb jij er plezier aan beleefd om de taart te maken.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

uuuuh, groter? Dan had ze voor 155 personen moeten bestellen!!!! Ik vind hem er prachtig uitzien!!!!! :thumb:

13

HO even? Teleurgesteld??? Dat kan ik me niet voorstellen. En als hij groter zou zijn hoe wilde ze hem dan meenemen? Met een vrachtwagen? Dit ding zal al megazwaar zijn denk ik. Ze weet denk ik niet hoe machtig deze taarten zijn.
Je zou ook het aantal lagen even door kunnen geven, dat voorkomt altijd verwarring.
Ik vind het een prachtige taart en zou een traantje laten als die bij mij op de bruidstafel stond, nu moest ik een traantje laten omdat hij zo lelijk was (wel lekker), maar ja, dat was voor mijn taartentijd...wist ik veel...

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Ja dat is altijd een domper als iemand zo koeltjes reageerd...
Ik zou niet weten waarom ze niet blij zou moeten zijn met zo'n taart, want ik vindt hem prachtig!
Ik heb dit niet al te lang geleden ook eens meegemaakt, alleen kwam het bruidspaar eerst op consult om het ontwerp te bespreken. Je kunt iemand altijd advies geven, maar zij konden het samen niet eens worden (voor hem waren 4 fruitvlaaien ook wel goed genoeg!!!!) en besloten uiteindelijk dat ik het zelf maar moest weten... Bijzonder ongemakkelijke afspraak...Uiteindelijk waren ze wel blij('ig') maar ik denk dat de spanningen er een rolletje in hadden!
Jammer natuurlijk want je legt er al je passie in om iemands dag aan te vullen door middel van jouw taart!

Maar ik vindt hem prachtig!

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

15

Ik vind hem prachtig!!!! en 4 lagen is echt wel groot  :) Als je zien hoeveel stukjes er uit komen, draaien ze vast bij  :) Dat heb ik ook weleens gehad.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

16

Ik vind het een plaatje!!! wauw, wauw, wauw!!! zou een gat in de lucht springen!!  :Y  :Y  :Y  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

17

ik vind hem wel echt erg mooi!

have fun baking!!!

18

Supermooi, vooral die bloemen, jammer van die reactie dat heb ik nou ook gehad, 16 uur werk en de reactie was nou niet echt wat ik had verwacht, jammer maar je leert er mee omgaan. :D

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

19

Kan die reactie echt niet snappen hoor, ik zou waanzinnig blij zijn met zo'n mooie taart!!! Ik vind het echt een plaatje  :thumb: .
Maar is wel een domper als iemand zo lauw reageert, dan had ze dus duidelijk moeten aangeven wat ze precies er van verwachte.... En nog groter?  :x  voor 55 man? Ik weet niet maar dit lijkt me ruim voloende...
Jammer van je tijd en vakantie....

20

Ik vind hem er geweldig uitzien!! En wat een prachtige bloemen maak je! Als mijn bruidstaart er in april maar half zo uitziet dan ben ik al (redelijk) tevreden...

21

Dankjewel allemaal, het ligt dus toch niet aan mij! :P

Ja de reactie was een domper maar ik kan daar niet wakker van liggen hoor.. :)
Dan had ze inderdaad maar duidelijker moeten zijn en mij niet de vrije hand moeten geven.

Ik heb een mooie foto van een mooie taart voor in mijn portfolio gelukkig.

Ik heb nog een taart in de begin post toegevoegd!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

22

had ze al gezien en +fav op deviantart :P ze zijn echt prachtig

mijn DA naam is Nara-fay :)

23

Een mooie bruidstaart, en daarnaast erg origineel!

24

hij is prachtig! super! jammer van de reactie

25

Ik vind m super!!!!!!!!!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda