1

Onderwerp: Bahhh!!

zat niet mee gisteravond!!  :s  :nooo bekleden ging fout en kon opnieuw beginnen, nog steeds zit het nog niet helemaal strak.. maar is even niet anders.. naar het idee van Taltalim..

snoepjes taart voor een snoepje..

http://i47.tinypic.com/294qu6a.jpg

http://i45.tinypic.com/wtyfsj.jpg

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

2

Re: Bahhh!!

niks mis mee hoor!! :thumb:

3

Ik vind het er ook goed uitzien hoor. Leuk gedaan

Agnes

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

4

:thumb:  Ik vind hem super!

5

Ik zie er niks raars aan, leuk en vrolijk snoeptaartje!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Oh zoiets wil ik een keer met cupcakes doen, bekleden met snoepjes.
Wat een leuke en vrolijke variatie :D

7

een heel leuke taart!

Hoe maak je die "put" in de taart? En zit er nog iets speciaal onder de snoepjes? Of gewoon fondant?

Mag ik de foto opslaan? Lijkt me een superidee om eens te maken!

8

ABke schreef:

een heel leuke taart!

Hoe maak je die "put" in de taart? En zit er nog iets speciaal onder de snoepjes? Of gewoon fondant?

ik heb een extra hoog kapsel gebakken. na het omkeren van de taart, een gat in het midden gesneden en voorzichtig met een mesje uitgehold. Daarna insmeren met boter crème en dan bekleden als normale taart. Dan prik je wat gaatjes in de marsepein dat boven het gat zit en dan marsepein aandrukken met baltool. (met de gaatjes haal je de lucht eronder weg!) hopelijk heb ik het zo een beetje helder uitgelegd!

natuurlijk mag je de foto opslaan!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

9

femmie schreef:
ABke schreef:

een heel leuke taart!

ik heb een extra hoog kapsel gebakken. na het omkeren van de taart, een gat in het midden gesneden en voorzichtig met een mesje uitgehold. Daarna insmeren met boter crème en dan bekleden als normale taart. Dan prik je wat gaatjes in de marsepein dat boven het gat zit en dan marsepein aandrukken met baltool. (met de gaatjes haal je de lucht eronder weg!) hopelijk heb ik het zo een beetje helder uitgelegd!

natuurlijk mag je de foto opslaan!!

Dankjewel voor de uitleg!
Ik wil al heel lang voor de buurmeisjes een taartje maken, maar wist niet goed wat.
Tijdens de zomer kregen de jongens regelmatig snoepjes van hun, dus dit is het ideale taartje!
Heb vanmorgen al snoepjes gaan halen.   :9

10

Heel leuk taartje geworden hoor, niet te kritisch voor jezelf, hij ziet er goed uit!