1

Onderwerp: Maltesers taart

Had weer eens een raar idee:
http://i1241.photobucket.com/albums/gg507/cakecat7/taart/maltesers01.jpg

Maltesers taart.
Had het gemaakt voor een housewarming party.

Beetje slechte foto omdat het snel is gemaakt, slechte afwerking, en hij staat een beetje beroerd op een bordje. Heb nog niet zo veel items waar ik ze op kan presenteren of een degelijk bordje :P Moet nog wel meer materiaal kopen maar ben toch nog een beginneling dus who cares  :lol:

2

Re: Maltesers taart

Hahahahaha wat een leuke taart! Echt iets voor mij en mijn vriendin, wij zijn ook gek op Maltezers. Hij is volgens mij onwijs machtig, maar jammie!!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

Ah, echt een taart voor m'n zoon; is dol op maltezers.

Hoe heb je hem verder gemaakt? wat voor vulling??

4

oh ik wil een GROTE hap nemen.... :9

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

5

Grappig gisteren net alle spulletjes voor een malteser taart gehaald voor mijn vriendin!  Heerst er een malteservirus?  Deze ziet er super uit!

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

Dat is weer eens een andere manier om Maltesers te eten hahaha. Zal hier erg goed vallen bij mijn kids, die zijn er dol op! :thumb:

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

7

Hmmmm die ziet er lekker uit!

8 Laatst bewerkt door Derpina (29-09-2012 19:02)

Bedankt voor alle leuke reacties! ^^

Ik heb trouwens best een grote springvorm gebruikt, dat ding was 25cm, er ging dus 2 zakken maltesers op, jawel  :Y Gelukkig had ik voor de zekerheid dus 2 zakken gekocht, ben met dyscalculie zo slecht met inschatten, je lacht je dood als je hier een keer meekijkt als ik ga bakken :p Toch komt het elke keer weer goed.

@ nolly1970: Ik heb gewoon cake mix gebruikt (te machtig voor taart, heb nu voortaan biscuit mix) met wat cacao poeder er doorheen. Die cake heb ik in tweeen gedeeld, daar in een vanille vulling, en eroverheen had ik een vanille icing gedaan die ik bij de xenos had gekocht, en daar heb ik wat cacao poeder (voor chocolade melk ) doorheen gedaan voor de kleur (en het smaakt ook prima), en dan die maltesers erin gedrukt, die icing wordt hard dus de maltesers rollen niet alle kanten uit :lol:

@lot: Hij is dus wel machtig als je hem met gewone cake maakt ipv biscuit :P Daar ben ik ook van genezen hoor, vandaag voor het eerst een taart gemaakt met biscuit. Maar de maltesers zijn zelf zo lekker luchtig en krokant dus dat valt reuze mee. Plus, niet in je eentje opeten he, hahaha!!