Onderwerp: Ik moest eerst googlen
voordat ik wist wat Monster High was
(mijn excuus:ik heb geen dochters alleen een zoon!
)
Voor luna's 9e verjaardag een Monster High taartje:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik moest eerst googlen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voordat ik wist wat Monster High was
(mijn excuus:ik heb geen dochters alleen een zoon!
)
Voor luna's 9e verjaardag een Monster High taartje:

Leuke taart! Enne.... Hier wel een dochter, maar ook nog nooit van gehoord hoor 
mooie taart, heb ook dochter maar ook nog nooit van gehoord, is dit iets nieuws dan?
Hij's weer mooi geworden Nens!
Waarmee heb je 'm gevuld!?!? 
super leuk!
leuk geworden
Deze ken ik ook wel, heb een dochter van 14 maar die heeft het steeds over 'moustache'..? Dus daar ook maar even over Googlen hahaha 
Heel leuk!
Het is wel een eng iets! Hoe krijg je het bedacht. Ik heb twee dochters en ken het ook niet.
ow ik dacht dat het een meisjesding was!
Schijnt dat je er tekenfilms, boeken, videogames, poppen en weet ik wat allemaal van hebt, weer zo'n rage denk ik.
@Dees: op verzoek van de ontvangster kersenvlaaivulling en banketbakkersroom, niks spannends maar soms is dat ook wel weer eens fijn hihi
@Anke: Er is mij verteld dat dat doodshoofd het logo is van Monster High, er werd mij een plaatje aangeleverd dat ik gebruikt heb als inspiratie. Ook de kleuren komen er veel in voor (paars, roze, zwart, zilver) dus makkelijk genoeg haha..de bloem is wel van mezelf..ik vond het een beetje kaal daar..
Kleuren van het roosje zijn mooi gedaan.
Mijn dochter is ook helemaal gek van Monster High. Is het moeilijk om zo'n doodshoofd te maken? Ik heb zoiets nog nooit gedaan.
nee hoor, kleurplaat uitprinten, doodshoofd uitknippen en omtrek op fondant uitsnijden. Daarna heel voorzichtig lossnijden.
De ogen en neus heb ik uitgesneden en daarna weer opgevuld met zwart. nog wat wimpertjes erbij geplakt. dan de strik uitsnijden op fondant, de boel omlijnen met behulp van de sugargun en dat was het.
Ik heb dan wel geen sugargun maar ik ga toch eens kijken of zoiets me gaat lukken. Dank voor de uitleg.
Als ik je moet helpen geef je maar een gil! Grave is niet zo ver van Oss
Dank je voor het aanbod. Ik heb net de kleurplaat van de skull uitgeprint. Eens kijken hoe ver ik kom.
Mijn nichtje is er zot van en wil ook zo'n taart. Hopelijk wordt die van mij even mooi als die van jou!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik moest eerst googlen