Onderwerp: Zwangere buik maken
Hallo,
Ik wil graag een zwangere buik maken. Weet iemand waar ik boltaart vorm kan kopen?
Meyra
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Zwangere buik maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik wil graag een zwangere buik maken. Weet iemand waar ik boltaart vorm kan kopen?
Meyra
Je staat hier niet goed
Een bolvorm kun je bij IKEA halen. De blanda schalen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30081467/
Succes
De rubriek Over de site is voor niet voor vragen over bakvormen.......
[MOVE] -> taartdecoratie algemeen, omdat je wilt weten waar iets te koop is.
kunnen die in de oven dan....?
kunnen die in de oven dan....?
Ja, dat kan heel goed
Ik maak van de 12 cm de meptaartjes voor kids, zijn dezelfde vormen maar maatje kleiner
Selmaatjuh schreef:kunnen die in de oven dan....?
Ja, dat kan heel goed
Ik maak van de 12 cm de meptaartjes voor kids, zijn dezelfde vormen maar maatje kleiner
Ooh oke..Bedankt voor je reactie...
Hoi,
Je kan ook de schalen halen van Xenos of Action mocht je geen IKEA in de buurt hebben
Groetekes Indira
jeals je nu geen schaal hebt die in oven kan kun je ook de repentechniek gebruiken.succes
Hoi,
ik heb weleens moeite met de cake uit die blanda schaaltjes halen maar heb inmiddels door dat als je ze in de oven (met de deur open) nog vijf minuten laat staan en daarna met een flexibele spatel voorzichtig langs de rand steekt ze heel mooi eruit komen. Heb trouwens net ook een zwangere buik gemaakt. Evt. kun je de bolvormen nog wat bijsnijden want bij mij waren het losse onderdelen geworden. Ik bedoel hiermee de kleine bolletjes aan de onderzijde en waar ze in het midden elkaar raken stukje recht afsnijden en de grote bol ook een stukje recht afsnijden. Dan tegen elkaar leggen en je hebt al een fysiek meer passend model. Succes! groetjes Janine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Zwangere buik maken