1

Onderwerp: 25 jarig huwelijksfeest

Dit was de eerste en denk ook de laatste keer dat ik iets bruidstaart achtig heb gemaakt. Niet echt mijn ding om te doen. Ik heb meer lol in kindertaarten, verjaardagtaarten en een beetje grappige taarten.
Maar toch leuk om zoiets als dit in mijn "portfolio" te hebben  :P

http://i253.photobucket.com/albums/hh47/connytje/25jaargetrouwd-.jpg

Ze zetten er zelf de topper van 25 jaar geleden op maar ik vond zo'n vergeeld ding niet echt mooi dus heb eigenwijs dit foto lijstje er even op gezet  ;)

2

Re: 25 jarig huwelijksfeest

Mooi gemaakt hoor! :) en idd deze topper is veel beter dan zo'n vergeeld oud bruidspaartje...

3

Wow! Erg mooi, die topper van jou is idd mooier denk ik.

4

Wat mooi gemaakt! Dat dit 'niet echt jouw ding is', is er totaal niet van af te zien! Super! Leuke oplossing ook, dat fotolijstje zo! :thumb:

5

Super mooi :Y  :thumb:

Ik vind hem toch wel heel erg mooi gemaakt hoor!
Waarmee had je hem gevuld?
Lijkt mij ook wel doodeng hoor, om een bruidstaart te mogen maken. Die kans heb ik nog niet gekregen  :lol:

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

7

Dank jullie wel!

IngridV_1973 schreef:

Ik vind hem toch wel heel erg mooi gemaakt hoor!
Waarmee had je hem gevuld?
Lijkt mij ook wel doodeng hoor, om een bruidstaart te mogen maken. Die kans heb ik nog niet gekregen  :lol:

Hij is heel simpel gevuld met vanille crème en aardbeien jam. Dat wilde ze het liefst omdat vrijwel iedereen dat lust (en omdat dat niet in de koelkast hoeft). Ik denk niet dat ik ooit een taart zal maken voor een stel dat gaat trouwen, daar zou ik waarschijnlijk helemaal van in de stress schieten  :D  Deze was voor een nicht van mij die de prijs van de banketbakker niet kon betalen en voor die ene keer dacht ik wel een soort bruidstaart te kunnen maken. Heb mezelf beloofd dat ik dat niet nooit meer doe  :lol:  Moet ik wel ergens een cursus nee zeggen gaan volgen voordat weer iemand zo'n taart van me wil, heb daar wat moeite mee geloof ik  :rolleyes:

Een bruidstaart maken is natuurlijk ook wat ingrijpender dan een verjaardagstaart maken (alhoewel... :think: )
Maar dit is een schitterend exemplaar geworden! Maar als je het echt niet wilt, dan moet je het ook zeker niet doen!

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

Hoi Conny,
Heb jij het recept van de vanillecreme voor me?
Ik mag onverwacht een grote taart maken welke ook niet in de koelkast kan.
Nu dacht ik eerst aan alleen vlaaivulling, maar vanille erbij klinkt ook lekker?
Alvast bedankt!
Groetjes!!!

10

Mooi hoor!

11

IngridV_1973 schreef:

Hoi Conny,
Heb jij het recept van de vanillecreme voor me?
Ik mag onverwacht een grote taart maken welke ook niet in de koelkast kan.
Nu dacht ik eerst aan alleen vlaaivulling, maar vanille erbij klinkt ook lekker?
Alvast bedankt!
Groetjes!!!

Ik gebruik gewoon botercème mix en voeg daar vanille patidess aan toe  :D  Makkelijk en lekker  ;)

12

Dank je voor je reactie!
De taart is inmiddels klaar. Had op de site ook al gekeken, en daar kwam ik dus niet verder dan de mix. En tja, aangezien ik die niet in huis had.... is het toch de vlaaivulling geworden.
Groetjes!!!