Re: Een (terug van zwanger geweest) parade
Proficiat met de geboorte van Kaia!
Wat een mooie parade! Je bruidstaart met het leuke bruidspaartje is hier favoriet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een (terug van zwanger geweest) parade
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Proficiat met de geboorte van Kaia!
Wat een mooie parade! Je bruidstaart met het leuke bruidspaartje is hier favoriet.
Geweldig dat je er weer bent
En ik vind die van k3 echt erg leuk, al hebben ze misschien een beetje ontploft haar, hij is wel origineel! 
Supermooi vooral het bruidspaar
elma1986 schreef:Gefeliciteerd nog met de kleine, ja dat is zeker druk.
Mooie taarten vooral je bruisdtaart echt prachttig en dat geboetseerde bruidspaar bovenop ook heel mooi gedaan.
maar laat de bruid dan een foto zien van haar jurk want hij lijkt er heel erg op (kon de jurk niet heel goed zien of het hetzelfde is).Bedankt allemaal!
Ja klopt, de bruid had een foto gestuurd van haar jurk. Ik ben zelf echt helemaal weg van de jurk, ik vind hem zó gaaf! Dit is de jurk:
Echt heel knap heb je de jurk dan geboetseerd zo mooi.
in een woord: WAUW!
Wauw wat een gave bruidstaart met het bruidspaar erop geboetseerd!!
Van harte met je kleine meid!
En wat een mooie taarten zeg, de bruidstopper is echt een toppertje! 
Van harte met je kleine meid!
En wat een mooie taarten zeg, de bruidstopper is echt een toppertje! 
Nog gefeliciteerd met je kleintje.
Je parade is schitterend, alle taarten zijn even leuk en mooi.
Zooooo...jij bent alweer lekker druk geweest!!!
Leuk om weer taarten van je te mogen bewonderen
.
Stuk voor stuk weer plaatjes.
Super die jurk van de bruid!!
En ik zie dat jouw glutenvrije biscuits wel lekker hoog zijn...mmm...dan moet ik de volgende keer toch maar meer beslag maken misschien... 
Zooooo...jij bent alweer lekker druk geweest!!!
Leuk om weer taarten van je te mogen bewonderen
.
Stuk voor stuk weer plaatjes.
![]()
Super die jurk van de bruid!!En ik zie dat jouw glutenvrije biscuits wel lekker hoog zijn...mmm...dan moet ik de volgende keer toch maar meer beslag maken misschien...
Hihi nee dus... Ik had het net al even op FB geschreven, maar ik heb de meeste biscuits dus dubbel gebakken en op elkaar gezet. 
Prachtige parade!!
Wat een mooie parade, stuk voor stuk weer plaatjes. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een (terug van zwanger geweest) parade