Onderwerp: Aanmelden en Voorstellen
Hoi Allemaal!
Wel aanmelden en niks zeggen is niets voor mij, dus maar meteen een voorsteltopicje.
Ik ben Mae, nick 'Cherry' (met name omdat ik een nogal weinig voorkomende naam heb en het daarom makkelijk is om 'herkend' te worden. Als jullie mij ook met mijn nickname willen aanspreken, zou ik dat heel fijn vinden!)
Ik ben verder 37 en ik heb een lieve man en 2 prachtige meisje-meisjes van 3 en bijna 7. Doordat mijn meisjes zo van de frutsels en tierelantijntjes zijn, had ik besloten om voor de 3e verjaardag van de jongste een taart te fabriceren. Meteen ook maar een dubbellaags met allerlei toestanden (zie Avatar), gelukkig had ik hulp, de Rapunzel en Pascal zijn niet van mezelf, maar van resp een vriendinnetje en mijn ubercrea-moeder.
Anyway... ik blijk het leuk te vinden! Dus inmiddels heb ik er al 2 taartjes bij staan in mijn persoonlijke portfolio en zijn de volgende 3 al in mijn hoofd in de maak.
Zoals elke beginner heb ik nogal wat vragen, dus vandaar aanmelden op het forum van de site van de winkel waar ik al een paar bestellingen heb gedaan
Ik leer veel van You Tube, maar nog lang niet alles.
Ik duik nu maar eens in de zoekmachine. Vragen staat altijd vrij!