Onderwerp: Een stapel in echte herfstsfeer.
Vorige week deze herfst-stapel gemaakt, om te bewaren!
Hij is dus gevuld met piepschuim. 

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een stapel in echte herfstsfeer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vorige week deze herfst-stapel gemaakt, om te bewaren!
Hij is dus gevuld met piepschuim. 

Bedankt voor het kijken!
super leuk!
Heel leuk gedaan!!!
Echt geweldig, heb je alle decoratie zelf gemaakt? Zo ja heb je daar dan en how to van, want ik vindt het nog erg moeilijk om te boetseren
Groetjes Vonn
Echt geweldig, heb je alle decoratie zelf gemaakt? Zo ja heb je daar dan en how to van, want ik vindt het nog erg moeilijk om te boetseren
Groetjes Vonn
wat een leuke taart!
Wat leuk!!!
Wauw! Echt prachtig. Knappe boetseerkunsten...
leuke taart....
mooi!
In 1 woord geweldig 
Hij is gaaf!!!!!! Mooie kleuren!!!!!!!
Groetjes Vonn
Ja, ik heb alle decoratie zelf gemaakt. Ik kijk heel veel in taart-tijdschriften en ook hier op het forum, ook bij de howto's, en daar kun je heeeeeel veel van leren! Succes!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Super mooi gedaan 
Heeel erg leuk!
Wat een supermooie stapel zeg! Echt heel knap gedaan. Mooie toepasselijke kleuren ook bij elkaar, heel sfeervol.
Wat is dat muisje lief!
Superleuk !! vooral de topper 
Wat leuk, en een leuk idee om een leuke herfstdummie te maken, als je het niet erg vind ga ik je misschien wel een beetje na-apen
.
Oh zo heb je de herfst toch super leuk doen lijken! 
prachtig gedaan! inderdaad zonde om op te eten 
Pr8ig! Vooral die 2e foto.
Wat leuk, en een leuk idee om een leuke herfstdummie te maken, als je het niet erg vind ga ik je misschien wel een beetje na-apen
.
Dat is zeker niet erg! Ik doe hier ook altijd een hoop inspiratie op hoor!!
Wat een schatje! Piepschuimtaart voor het piepmuisje!
Ik ga hem ook opslaan ter inspiratie, dus als je ooit wat ziet...alvast bedankt!
Ga zo door. 
Wat een schatje! Piepschuimtaart voor het piepmuisje!
Ik ga hem ook opslaan ter inspiratie, dus als je ooit wat ziet...alvast bedankt!
Ga zo door. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een stapel in echte herfstsfeer.