1

Onderwerp: Sieradendoosjes..zebra print

Deze taart was voor een stoere 11 jarige dame. Ik heb er een deksel van gemaakt zodat ze de sieradendoosjes kan blijven gebruiken (dummie erbij gegeven) De doosjes had ik nog gevuld met kleine cadeautjes en nagellakjes erop. De eerste laag is gevuld met vanille creme en verse aardbeien. De tweede laag is gevuld met aardbeien bavarois en stukjes witte crisp chocolade. Afgesmeerd met witte ganache (wat werkt dat heerlijk). Ze was zo verrast...die snoet was gouden bergen waard  :Y

Laat me weten wat jullie vinden...spannend  :o

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YAVAUNYH-D.jpg

Bedankt voor het kijken :)

Life can be so sweet!!

2

Re: Sieradendoosjes..zebra print

Ik vind 'm helemaal geweldig! Ook erg leuk dat je de nagellakjes er zo in verwerkt hebt. Kan me voorstellen dat ze verrast was.

3

Ik vind hem waanzinnig, daar moet ik nog veel voor oefenen. :Y

4

Wat leuk en mooi !!

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

5

Moooooi

leuke idee om zo het kadot tegeven
:thumb:  :thumb:  :thumb:

marion

Geweldig!!!

Groetjes P@trici@

7

Snap het niet helemaal  :o .
De onderste doos is een echte taart met daarop een piepschuim deksel? En de doosjes bovenop? Die zijn van triplex? Hoe heb je daar zebraprint omheen gedaan? Is dat ook fondant?

Leuk idee! Leuke uitvoering! Top!

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

8

Dolfijn schreef:

Snap het niet helemaal  :o .
De onderste doos is een echte taart met daarop een piepschuim deksel? En de doosjes bovenop? Die zijn van triplex? Hoe heb je daar zebraprint omheen gedaan? Is dat ook fondant?

Leuk idee! Leuke uitvoering! Top!

Gr. Dolfijn

De deksel is van fondant en aan de binnenkant verstevigd met een cakedrum. De taart op de foto is echt maar heb haar een dummie gegeven zodat ze de deksel kan bewaren. De doosjes zijn van dun hout (Xenos) en heb ik eerst bekleed met fondant (deksels ook) en daarna met sugar sheets. De rand van de taart is ook van sugar sheets. Fijn spul om mee te werken trouwens!

Life can be so sweet!!

9

Erg leuk!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

10

Wauw!! heel mooi!

11

Heel erg leuk!

12

Wauw! Prachtige taart!  :Y

(moet ik onthouden ;) )

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

13

Mooi! :thumb: Leuk gedaan!

14

Origineel hoor! En erg mooi.

15

Thnxxx so much voor de lieve reacties  :o

Life can be so sweet!!

16

SUPER GEWELDIG!!!!!! En een super idee!! :thumb:  :Y Ik neem aan dat de nagellak die erop staat wel echt is???

17

Yep Pandora...nagellak is echt. Ze heeft de doosjes al gevuld met d"r eigen spulletjes. Zo leuk  :)

Life can be so sweet!!

18

Gaaf zeg!! Zeker leuk als er wat dingetjes zijn die men kan hergebruiken! Toch zeker van zo'n supertaart!!  :thumb:  Je mag er trots op zijn...... :Y  ;)