1

Onderwerp: Cake pops beginneling

Hoi,

Nadat ik ook al het een en ander aan taartjes met vooral fondant heb bekleed en bakken ook erg leuk vind heb ik me maar eens in de cake pops verdiept en vind dit erg leuk om te doen.
En voel een nieuwe hobby opkomen ;)

Heb ze nu gemaakt met fonduechocolade van de xenos, maar wil me eens gaan verdiepe in de candymelts.

Hier mijn eerste 2 series met oefen cake pops
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UAASMGZ4-D.jpg

Bij onderstaande mocht mijn zoontje helpen en die heeft de 3 met sprinkels en dolfijntjes gedaan ;)
Met het randjes spuiten moet ik nog oefenen, cornetje met bakpapier lukte niet zo goed, heb nu gewoon van een boterhamzakje een mini puntje afgeknipt maar las ook tips als snoepzakken dus daar moet ik nog even mijn weg in vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DQYE7O6S-D.jpg

Een kennis is iemand met wie je lacht, een vriend is iemand met wie je ook huilt.

2

Re: Cake pops beginneling

Die zijn hartstikke goed gelukt joh! Mooi rond, leuk versierd. Ik zeg: blijven doen!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Dank je, dit forum is erg leerzaam en goed voor inspiratie en ideeen!

Een kennis is iemand met wie je lacht, een vriend is iemand met wie je ook huilt.

4

ik wou dat mijn eerste cakepops er zo uitzagen! het is zeker leuk om te doen :Y

5

Erg goed gelukt voor een 1e keer! Ik bedenk me dat ik ook nog ergens die chocolade van de Xenos heb liggen......

6

Zien er heel leuk en lekker uit!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Ik vind ze ook zeker goed gelukt hoor! Mijn eerste cake pops vond ik een ramp! Ben een paar bolletjes in de chocolade verloren en deze leek had stukjes chocolade enzo in de bolletjes gedaan. Was natuurlijk knap lastig om daar nog fatsoenlijk een stokje in te krijgen. Gelukkig waren ze wel erg lekker, maar zeker niet zo mooi als die van jou.