1

Onderwerp: (Cup)cakepops en gevulde double-choco bonbons

En als je nog wat restjes uitgesneden chocobiscuit, gesmolten chocola en kahluacrème over hebt (zie mijn M&M taart in de Taartenparade), dan maak je dit: cupcakepops en gevulde double-choco bonbons!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7PAM7NVZ.jpg

Verder nog de cakepops die bij diezelfde M&M taart hoorden (en in een mum van tijd op waren! Kids zijn er dól op).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6AFW33UG.jpg

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: (Cup)cakepops en gevulde double-choco bonbons

Ziet er allemaal heerlijk uit! En wat een gave manier van je pops presenteren, mooi hoor!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

3

Leuk hoor! Hoe doe je nou zo'n randje, met lijm en een kwastje en dan door de sprinkels heen rollen?

4 Laatst bewerkt door RijWM (25-09-2012 18:03)

Ik vind de cakepops met het randje sprinkels ook erg leuk gedaan! Ook ik ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan.
De standaard van de Xenos laat de pops ook erg mooi uitkomen!!

5

Hmm dat ziet er lekker uit! Leuk je cakepops zo! :Y

6

Standaard van de Xenos ???! Wauw ! Heel gaaf en mooie baksels !

Groet, Jolanda

Is dat plasticstandaard van de xenos?????

Te leuk!!!!

8

Zo te zien is het de kunststof standaard van de Xenos, verkrijgbaar in verschillende kleuren. In de topic 2e kans voor je bakspullen staat een heel onderwerp over de standaard inclusief foto's en kleuren!
Ik heb er inmiddels 2 (een transparante en een groene) maar nog niet uitgeprobeerd!

9

Als er iemand zo een Xenos standaard wil doorverkopen aan een Zuiderbuur .. me please!

10

Rayne, je hebt mail  :)

11

En mail terug  :)

12 Laatst bewerkt door e.b.m. (26-09-2012 17:01)

Goed gezien, meiden: dat is inderdaad de cakepopstandaard van de Xenos en ik ben er superblij mee! Wel 2 gaatjes wat wijder moeten maken. (Met de hand (!) een boortje er door gehaald. Was bang, dat met de boormachine de boel zou scheuren. Was eigenlijk zo gefixt.)

En die sprinkels heb ik met tyloselijm gedaan, maar eigenlijk moet het met icing, want lijm pakt niet goed op de candy melts. (Je lijntje "loopt" weg, zeg maar.)

:thumb: mooi en lekker

Hoe lang zijn je cakepopstokjes, 10 of 15 cm? Ivm de cakepop houder, morgen naar xenos ;)

I never met a calorie I didn't like....

14

Superleuk gedaan! en ooooo die cakepopstandaard....WIL IK OOK! :D

15

ze zijn leuk! en inderdaad mooi gepresenteerd. ik zag hem ook bij xenos, jammer dat ik al 2 cakepopstandaards heb....   :(

16

taartenprinsesje schreef:

Hoe lang zijn je cakepopstokjes, 10 of 15 cm? Ivm de cakepop houder, morgen naar xenos ;)

Dit waren de korte, van 10 cm. En? Heb je inmiddels zelf ook een standaard kunnen bemachtigen?