Re: Welke bakvorm is t mooiste voor een barbie?
ik kan de magic mold niet vinden in de webshop. Kan iemand mij misschien helpen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke bakvorm is t mooiste voor een barbie?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik kan de magic mold niet vinden in de webshop. Kan iemand mij misschien helpen?
Die heeft de webshop niet..........alleen de wonder mold
idd lijkt hij bijna nergens meer te koop, maar als je hem intypt bij google komt hij nog te voorschijn bij een webshop taartenchocolade.nl
Succes!
Ik heb je antwoord gegeven via een e mail.
Succes.
Ik ben heel blij met mijn magic mold.
Heb dit draadje net gevonden.. beetje laat
Snapte vrijdagavond al niet waarom de barbie niet paste. Was me bij het bakken niet opgevallen dat het kapsel was ingezakt, maar toch miste ik zo'n 2-3 cm. Heb na het vullen nog een goede dot MBC bovenop gedaan, toen had ik precies genoeg. (was even blij dat ik een prachtig gelukte MBC had, geen straf om op te eten. )
Net even opgemeten: wonder mold is maar 14 cm hoog. De barbie had minstens 16 cm nodig, zelfs 18 als ik tot haar taille had willen komen (vond nu het heupmodel mooier). Oftewel .. dat lukt dus niet.
Beetje dom dat ik dat vantevoren niet had bedacht. Weer wat geleerd.
Ik heb toen ik de Magic Mold niet had er ook nog wel eens een laag biscuit van een andere gebakken biscuitbodem gedaan. (Je moet dan wel een extra taartje hebben liggen. )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke bakvorm is t mooiste voor een barbie?