Onderwerp: De taart die toch nog goed kwam en .........
Soms heb je wel 's van die taarten......... Dit was er zo ééntje. Eerst zat ik na het afsmeren opeens volop met mijn vinger IN de taart. Waarom? Geen idee
! Lekker gat erin, maar goed: dat was vrij eenvoudig te fixen door het op te vullen. Daarna, na het bekleden, stootte ik opeens met m'n roller in de zijkant. Oepsie! Vette deuk erin. Nou ja, smootheren maar en zo de schade wat weten te beperken. Toen de letters opplakken, zoals in de reclame: "you.....get......in.........the.......ba-..."???? "Ball"? "Ball"???? Het moet "bowl" zijn!!! Ohhh, wat ben ik toch weer lekker bezig. Dus gauw de boel corrigeren met de juiste letters (en de blauwe vegen weten weg te krijgen!). En 's avonds zou ik "Red" op de taart plaatsen, maar die begon door zijn gewicht - en ondanks de dowel - al wat in de taart weg te zakken. Dat haalt de nacht nieieieieiet!!!!! (Deuk bovenin, maar geeft niks: komen toch M&M's bovenop.) Dus Red heb ik pas vlak voor het serveren op de taart kunnen zetten.
Maar goed, afijn, heel verhaal; het is toch nog goed gekomen, hoor. Zie hier het resultaat:

En in close-up:

(Het was trouwens een chocoladetaart met tiramisuroom en stukjes chocolade; errrrrg lekker
!)
En ik had nog een citroen-mascarponecake erbij gemaakt. "Lekker eenvoudig", dacht ik nog. Nog een beetje bekleden en een eenvoudig bloemetje erop ....... Alleen gaande weg werd de eenvoudige cake steeds chiquer, hahaha: eenvoudig bloemetje werd chique bloem, toch maar een parelrand om de cake en ach, waarom ook niet, een parelsnoer erbij:

Bedankt voor het kijken en leuk als je een reactie achter laat.

Echt heel leuk!