1

Onderwerp: Verhuisd en verbeterd, jullie mening graag!

Hallo allemaal!

Ik heb al een tijdje een bakblog maar sinds een paar dagen is deze verhuisd en verbeterd (vind ik  ;) )

Ik vind het leuk om de website zo gebruiksvriendelijk en nuttig mogelijk te maken en dus is mijn vraag aan jullie of er nog tips zijn?

Is er iets wat je graag terug zou zien op mijn website, vind je iets onduidelijk of iets totaal anders? Dan hoor ik het graag!

Groetjes!

www.BekentenissenVanEenZoetekauw.nl

Volg al mijn bakavonturen, recepten en how-to's op www.BekentenissenVanEenZoetekauw.nl !

Re: Verhuisd en verbeterd, jullie mening graag!

Bij mij hangt mijn computer gelijk vast als ik erop klik... lijkt me niet de bedoeling  :s

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Hier ook een vast loper  :(

Hmm dat is zeker niet de bedoeling! Zelf heb ik nergens last van als ik op de link klik, krijgen jullie een foutmelding te zien? Anders misschien even op refresh klikken  :/

Volg al mijn bakavonturen, recepten en how-to's op www.BekentenissenVanEenZoetekauw.nl !

5

bij mij bleef ie ook gelijk vasthangen.

groetjes yvon

6 Laatst bewerkt door de zoetekauw (25-09-2012 17:57)

Sorry dames voor het ongemak!!!

Zouden jullie mij kunnen vertellen of jullie hele computer vast liep of alleen internetexplorer of dat de website niet werkt (graag even de foutmelding code laten weten mocht je die te zien krijgen)?

Zijn er ook mensen waarbij het wel goed gaat? Bij mij gaat namelijk wel alles goed maar ik werk op een Mac en weet niet zeker of het daar aan ligt...

7

Met firefox kom ik gewoon op je site.. hij heeft wel wat langer de tijd nodig om te laden....

8

bij mij doet ie het gewoon...

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

Ik heb ondertussen ook Firefox, windows internetexplorer en Mac gebruikt en alles werkt gewoon, misschien dat het helpt om de website even over te typen in de adresbalk?

10

Hai Marieke,

Ik kwam er meteen op hoor. Nu heb ik wel net een nieuwe computer die super snel is en ik gebruik chrome.

Enne ik vind je website erg mooi geworden. Duidelijk qua kleur en lay-out en ook lekker rustig. Daar hou ik heel erg van. Bij blogs als die van ons moeten de foto's hun werk doen en dan is een rustige lay-out het mooiste.

En ik ben je meteen gaan volgen op Pinterest, want ik kwam er achter dat ik dat nog niet deed. Ik volg je op twitter en via je blog maar op pinterest nog niet en dat kan natuurlijk niet  :lol:

Lieve groetjes

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

11

Hey Marieke!

Heb je meteen terug gevolgd! Verslavend hè, dat pinterest!

12

Ziet er mooi uit!

Website is overigens goed te bekijken op smartphone!

13

Bij mij loopt ie ook vast op de addEventListener.....

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Ik heb ook chrome. Refreshen gaat niet want het hele scherm is gelijk verdwenen...

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

15

Ik kan hem op mijn smartphone goed openen. Ziet er prima uit! :thumb:

16

Zou je kunnen laten weten waarom je je met een nieuwe naam hebt aangemeld? Zie ook je mailbox.....

17

Karin09 schreef:

Zou je kunnen laten weten waarom je je met een nieuwe naam hebt aangemeld? Zie ook je mailbox.....

Ik heb je terug gemaild.