Re: 5 laags geschilderde 'Blond' Taart
Wow.. Als je nog niet bij blond werkt dan wordt het volgens mij tijd dat je daar gaat solliciteren! Niet van echt te onderscheiden zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5 laags geschilderde 'Blond' Taart
Wow.. Als je nog niet bij blond werkt dan wordt het volgens mij tijd dat je daar gaat solliciteren! Niet van echt te onderscheiden zeg!
Tjeetje, wat kan jij mooi schilderen en de taart bekleden. Echt super.
Dat wordt gewoon schilderlessen volgen ergens in de buurt ipv een taartworkshop
WOW WOW WOW
*maakt een heel diepe buiging*
Ja wat kan ik nog toevoegen
Helemaal geweldig, prachtig, ik heb er echt waar geen woorden voor zo mooi is dit.
Daar moeten zeker volgens mij heel wat uurtjes in gezeten hebben.
Wat is dit mooi geschilderd zeg! Dat zou ik ook wel willen leren
GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaF!!!!!!
Super!
Wowwwww....
Hier heb ik gewoon geen woorden voor.
Wat een prachtige taart!!! Echt helemaal geweldig!!
Deze is echt super gaaf!
Wauw, die is gaaf! En echt super mooi gemaakt.
Echt gaaf!
Fan-tas-tisch!!!
Ongelofelijk gewoon!
Helemaal perplex! Wat een fantastische taart! Heb er verder geen woorden voor. Wow!
oooo waaw wat een prachtig schilder werk!!
en het past allemaal zo mooi op de taart die tekst met de vrouwtjes...ik zou dat niet kunnen ik zou pplaats te kort hebben te groot en te klein schrijven schrijffouten maken etc hahah
Ik ben nog lang niet jarig, maar kan ik deze taart alvast bij je bestellen?
Wow, wat mega gaaf! Fantastisch knap gedaan.
Met zoveel talent kun je een nieuw concept beginnen: een door jou ontworpen servies met bijpassende (bruids)taart.
Super exclusief (huwelijks)cadeau!
super
Wow, wat mega gaaf! Fantastisch knap gedaan.
![]()
![]()
Met zoveel talent kun je een nieuw concept beginnen: een door jou ontworpen servies met bijpassende (bruids)taart.
Super exclusief (huwelijks)cadeau!
Whahaa... das nog een idee ook!... bedankt voor het compliment
Had niet verwacht dat ik er zoveel leuke reacties op zou krijgen, want ik vond hem zelf niet zo heel erg geweldig eigenlijk
Wauw!!!!!!!!!!!!!!
Hertje schreef:Wow, wat mega gaaf! Fantastisch knap gedaan.
![]()
![]()
Super exclusief (huwelijks)cadeau!Whahaa... das nog een idee ook!... bedankt voor het compliment
![]()
Had niet verwacht dat ik er zoveel leuke reacties op zou krijgen, want ik vond hem zelf niet zo heel erg geweldig eigenlijk
Niet zo heel erg geweldig??? Misschien moet je eens een bril aanschaffen en nog eens kijken. Hij is echt wel heel erg geweldig!
Wauw deze is echt prachtig geschildert!
Ik denk dat alles wel gezegd is op de voorgaande pagina's maar wat is dat een onwijs leuke taart. Echt een kunstwerk!!!
Echt super gaaf!!! Knap hoor!
Super gave taart ! wauwie !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5 laags geschilderde 'Blond' Taart